سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شریفترین شرف، دانش است . [امام علی علیه السلام]
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 12
 نخستین ماموریت ناوشکن راهبردی جماران پس از گذشت 48 ساعت از الحاق این شناور پیشرفته به ناوگان نیروی دریایی ارتش دقایقی پیش با دستور فرمانده منطقه یکم نداجا آغاز شد.

 امیردریادار فریبرز قادرپناه در جمع خبرنگاران و روی عرشه ناوشکن جماران اظهار داشت: آغاز نخستین ماموریت شناور ساخت دست فرزندان ایران به منزله نقطه عطفی از تاریخ تولیدات نظامی کشور محسوب می‌شود.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم الحاق ناوشکن جماران یادآور شد: پروژه‌ای که جدیدا استکبار تحت عنوان پروژه ایران‌هراسی دنبال می‌کند، به هیچ وجه قبول نداریم و آنها این قدر کوچکند که برداشتی که از ناوشکن جماران دارند را با افکار دسیسه‌وار خود در ذهن کشورهای منطقه به صورت یک تهدید نشان داده‌اند، در حالی که این ناوشکن تنها برای مسائل دفاعی و تامین امنیت هر چه بیشتر کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.


  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در یکشنبه 88/12/2 و ساعت 10:14 صبح | نظرات دیگران()

    امیر رستگاری : ناوشکن جماران توانایی مقابله با تهاجمات هسته*ای و میکروبی را دارد
    جماران که نسبت به بسیاری از ناوشکن*های هم*رده خود در جهان پیشرفته*تر است، توانایی مقابله با تهاجمات هسته*ای و میکروبی را نیز دارد.


    امیر دریادار رستگاری رئیس کارخانجات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسامی ایران در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، در خصوص ویژگی*های ناوشکن جماران که به عنوان عظیم*ترین پروژه دفاعی کشور صبح امروز جمعه با حضور حضرت آیت*الله خامنه*ای فرمانده معظم کل قوا و مسئولان عالیرتبه نظامی در خلیج فارس به آب انداخته شد، این ناوشکن را حاصل کار و تلاش 1میلیون و 200 هزار نفر ساعت کار و تلاش 1000 نفر از نخبگان علمی در رشته های مختلف عنوان و تصریح کرد: ناوشکن جماران نسبت به بسیاری از ناوشکن*های جهان از جمله ناوشکن*های کلاس "واستر " پیشرفته*تر است.
    امیر رستگاری افزود: ناوشکن جماران دارای سامانه*های پردازش راداری، رادارهای تاکتیکی سطحی، زیر سطحی و هوایی، قدرت بالای کنترل آتش، و مجهز به انواع سامانه*های اژدرافکن و توپ*های دریایی پیشرفته است و می*تواند علاوه بر حمل بالگرد و کمک به سوخت*رسانی بالگردها، در مقابل تهاجم*های هسته*ای و میکروبی نیز مقاومت کند.

      
     
     
    بازدید حضرت اقا از ناوشکن
      


  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در یکشنبه 88/12/2 و ساعت 10:12 صبح | نظرات دیگران()
    «جناب آقای موسوی نخست*وزیر محترم

    نامه*ی استعفای شما باعث تعجب شد.

    حق این بود که اگر تصمیم بدین کار داشتید، لااقل من و یا مسئولین رده بالای نظام را در جریان می*گذاشتید. در زمانی که مردم حزب*الله برای یاری اسلام، فرزندان خود را به قربانگاه می*برند چه وقت گله و استعفا است. شما در سنگر نخست*وزیری در چارچوب اسلام و قانون اساسی به خدمت خود ادامه دهید، در صورتی که نسبت به بعضی از وزرا به توافق نمی*رسید چون گذشته عمل شود. این حق قانونی مجلس است که به هر وزیری که مایل بود، رأی دهد. تعزیرات از این پس در اختیار مجمع تشخیص مصلحت است که اگر صلاح بداند به هز میزان که مایل باشد، در اختیار دولت قرار خواهد داد. همه باید به خدا پناه ببریم و در مواقع عصبانیت دست به کارهایی نزنیم که دشمنان اسلام از آن سوء استفاده کنند. مردم ما از این گونه مسائل در طول انقلاب زیاد دیده*اند. این حرکات هیچ تأثیری در خطوط اصیل و اساسی انقلاب اسلامی ایران نخواهد داشت. از آنجا که من به شما علاقمندم، انشاءالله عندالملاقات مسائلی است که گوشزد می*نمایم. / سید روح*الله الموسوی الخمینی ??/?/??»


    زمان استعفای مهندس موسوی مصادف بود با پایان حمله مرصاد و آغاز گفتگوهای آتش بس بین ایران و عراق. امام خمینی (ره) در حکمی دکتر علی اکبر ولایتی (وزیر امور خارجه وقت) را به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در مذاکرات آتش بس بین ایران و عراق تعیین کردند و دکتر ولایتی به سرعت عازم نیویورک شد. استعفای میرحسین موسوی همزمان با صبح اولین روز این مذاکرات بود. تاثیرات این استعفا در مذاکرات، بعدها توسط دکتر ولایتی بسیار ناگوار و خورد کننده عنوان شد. اگرچه عده ای نیز استعفای میرحسین موسوی را ناشی از ناراحتی وی از تعیین ولایتی توسط امام به عنوان نماینده جمهوری اسلامی یاد می کنند.

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در یکشنبه 88/12/2 و ساعت 10:8 صبح | نظرات دیگران()
    <      1   2   3   4   5      
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    285 عنوان کتاب از توقیف درآمد
    آب شرب تهران سالم است
    عبدالمالک ریگی سحرگاه امروز اعدام شد
    آنچه احمدی نژاد صادقانه گفت و روز بعد ناسزا شنید!
    خاطرات رحلت امام خمینی(ره) به روایت تصویر
    کروبی مجبور به ترک حرم امام(ره) شد
    روسیه کاری نکند ملت ایران آنها را در صف دشمنان تاریخی خود قرار د
    موسوی در مُشت MI6
    حاشیه ها از بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه بینالمللی کتاب
    شرایط پذیرش بدون آزمون در مقطع ارشد دانشگاه تهران
    حرکت معنادارکاکاوند پس ازآزادی(+عکس)
    جمهوری مجازی
    وجود اسناد مستند دوره هخامنشی برای حقانیت نام خلیج فارس
    اجلاس خلع سلاح تهران، موفقتر از واشنگتن برگزار شد
    برای اولین بار در رزمایش «پیامبر اعظم 5»
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا