سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبّت مؤمن به مؤمن در راه خدا، از بزرگ ترین شاخه های ایمان است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4

سیاست آمریکایی‌ها برای فشار به ایران در سه ضلع مثلث تهدید، تحریم و نارضایتی سیاسی و نارضایتی اقتصادی خلاصه می‌شود، اگر اشخاصی مثل آقای خاتمی مراقب نباشند و به بهانه پیش‌بینی، دم از بحران‌های اجتماعی و اقتصادی بزنند مطابق میل دشمن عمل کرده‌اند. البته برخی از دوستان آقای خاتمی موضع‌گیری‌های ننگینی را در سال 88 در کارنامه سیاه خود دارند که با عکس‌العمل مردم در 9 دی و 22 بهمن مواجه شد.
ایلنا: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی طی سخنانی از موج دوم فتنه در کشور خبر داد.

محمد نبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی افزود: رجزخوانی اتمی اوباما علیه ایران ناشی از ضعف و استیصال واشنگتن در حل مشکلات و بحران‌های پیش روی آن‌هاست، این مواضع خشن و توأم با عصبانیت شکست‌های پی در پی آمریکا در منطقه را جبران نمی‌کند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های هسته‌یی ایران اظهار کرد: آمریکا با توجه به مشکلات خود نمی‌تواند نقش یک ژاندارم خودخوانده هسته‌یی را ایفاء کند.

دبیرکل موتلفه ادامه داد: خلق یک بحران راه حل خوبی برای حل بحران‌های پدید آمده نیست، فشارها و تحریم علیه ایران یک نتیجه بیشتر ندارد آن هم شتاب بخشیدن به پیشرفت ایران در عرصه هسته‌ای است. صدور پنج قطعنامه شورای امنیت هیچ خاصیتی برای حل مشکلات 1+5 نداشته است.

وی با اشاره به تهدید هسته‌یی آمریکا علیه ملت ایران تصریح کرد: بارها گفته‌ایم آمریکا بزرگترین تهدید برای امنیت و صلح جهانی است. اظهارات اوباما، واشنگتن و همپیمانان آنان را در جایگاه متهم در افکار عمومی جهان نشانده است.

نبی حبیبی افزود: هزاره سوم میلادی از نظر افکار عمومی جهان هزاره صلح، آرامش و تضمین امنیت جهانی است. تهدید به حمله اتمی بازگشت به دوران توحش و خشونت است. ضمن این‌که تهدید اوباما نشان داد که آمریکا زیربار مطالبات جامعه جهانی مبنی بر خلع سلاح نخواهد رفت.

آقای اوباما باید بداند که اگر ملت ایران از این قبیل تهدیدها می‌هراسید اصلاً نباید انقلاب می‌کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم جامعه جهانی در نشست پایانی فروردین تهران مبنی بر خلع سلاح هسته‌ای همت ویژه‌ای مبذول دارند. اوباما با تهدید هسته‌یی ایران تمام مواضع و ادعاهای گذشته دولت آمریکا مبنی بر صلح‌طلبی را نفی کرد و خط سرخی بر اصول پذیرفته شده جامعه جهانی مبنی بر خلع سلاح کشید. ایران عملاً نشان داد به قوانین بین‌المللی به ویژه ان. پی. تی. وفادار است اما آمریکا و انگلیس کمترین ارزشی برای مفاد «ان پی تی» قائل نیستند.

حبیبی ادامه داد: از دولت درخواست می‌کنیم هرچه سریع‌تر شکایت رسمی ایران از آمریکا به شورای امنیت به خاطر تهدید هسته‌ای را ارائه دهد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد توصیه‌های رییس‌جمهور به مردم تهران برای مهاجرت به شهرستان‌ها گفت: مهاجرت از تهران به شهرهای کوچک سیاست درستی است. دولت باید برای کسانی که از این سیاست پیروی می‌کنند تسهیلاتی قائل شود و زمینه اشتغال و خدمت را در شهرهای کوچک و روستاها بیشتر فراهم کند.

وی تصریح کرد: احتمال زلزله در تهران با توجه به تحقیقات لرزه شناسی زیاد است عقل حکم می کند، هزینه‌های زلزله در تهران را از همین حالا کاهش دهیم.

نبی حبیبی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به صحبتهای آقای خاتمی که سال 89 را سال بحران‌های اجتماعی خوانده‌اند، تصریح کرد: سیاست آمریکایی‌ها برای فشار به ایران در سه ضلع مثلث تهدید، تحریم و نارضایتی سیاسی و نارضایتی اقتصادی خلاصه می‌شود، اگر اشخاصی مثل آقای خاتمی مراقب نباشند و به بهانه پیش‌بینی، دم از بحران‌های اجتماعی و اقتصادی بزنند مطابق میل دشمن عمل کرده‌اند. البته برخی از دوستان آقای خاتمی موضع‌گیری‌های ننگینی را در سال 88 در کارنامه سیاه خود دارند که با عکس‌العمل مردم در 9 دی و 22 بهمن مواجه شد.

وی ادامه داد: از نخستین روزهای سال تلاش‌هایی برای تولید موج دوم فتنه صورت گرفت. ما فکر می‌کنیم این موج با سد بصیرت مردم برخورد خواهد کرد و فقط روسیاهی آن بر چهره کسانی خواهد ماند که با معارضه با دولت و نظام می‌خواهند با دشمنان اسلام همگرایی کنند.

نبی‌حبیبی در پاسخ به سوالی در مورد قرائت تفریغ بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: تفریغ بودجه باید وفق اصل 55 قانون اساسی رسماً «تسلیم» مجلس شود. به نظر می‌رسد خلاصه‌نویسی ده‌ها نسخه از مجلدات تفریغ فقط در صلاحیت دیوان محاسبات است و یکی دو نماینده در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات نمی‌توانند این کار را به لحاظ دقت‌های فنی و حرفه‌ای انجام دهند.

حبیبی خاطرنشان کرد: خوب است دیوان محاسبات علاوه بر اعلام و احراز تخلفات دستگاه‌ها در اجرای بودجه موضوع رسیدگی به تخلفات و میزان صیانت از بیت‌المال را هم به اطلاع مجلس و مردم برساند.

وی با اشاره به اهمیت تفریغ بودجه و جایگاه آن در اصل 55 قانون اساسی گفت: تفریغ بودجه چه خوب است قبل از بررسی و تصویب هر ساله بودجه کل کشور، در مجلس قرائت شود تا دولت و مجلس از آثار و نتایج آن در اعلام و ارقام بودجه سال بعد بهره‌مند شوند. برای تحقق این امر مهم لازم است مجلس محترم از هم‌اکنون همت و کار مضاعفی را در این‌باره مبذول دارد.

دبیرکل موتلفه در پایان اظهار داشت: دولت و مجلس در پاسخگویی به مطالبات مردم و رهبر معظم انقلاب باید از خود همصدایی نشان دهند. تجربیات 30 سال گذشته نشان می‌دهد که امکان رسیدگی دقیق به اعداد و ارقام بودجه در زمان کوتاه روزهای پایانی اسفند وجود ندارد، این زمان حداقل باید در سطح علمی و کارشناسی به اوایل پاییز هر سال برگردد.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در چهارشنبه 89/1/25 و ساعت 11:49 صبح | نظرات دیگران()

    به نام خدا


    سلام عزیزان



    erepublik معرفی و آموزش بازی

    ناپلئون بناپارت:اگر نیمی از سربازان من ایرانی بودند دنیا را تصرف میکردم



      به معنای جمهوری مجازی است و عبارت است از یک بازی آنلاین  erepublik واژه ی
    به سبک زندگی مجازی که شما به یک شهروند در این ایران ما یعنی ایران مجازی
    عضو می شوید ولی به این نکته دقت کنید که حتما در فارس و یا اصفهان ساکن شوید.
    از ویژگی های بازی به طور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد

    آنلاین-گروهی با 400 هزار کاربر فعال در روز-بدون نیاز به نصب-وجود همه ی کشور های جهان اعم از روسیه ایران آمریکا صربستان برزیل و ....-رایگان-زندگی مجازی
    -دارای ابعاد نظامی سیاسی اقتصادی-عدم وقت گیر بودن که خیلی مهم است-وجود همه ی کشورا


    Erepublik یک بازی تحت وب می باشد که حتی برای کاربرانی که از طریق خطوط Dial-Up به اینترنت متصل می شوند

    نیز به راحتی قابل استفاده می باشد. در این بازی شما میتوانید جزو شهروندان هر کشوری باشید.

    در ارپابلیک میتوانید فعالیتهای اقتصادی ، نظامی ، سیاسی و مطبوعاتی داشته باشد.
    میتوانید رییس جمهور شوید نماینده مجلس شوید کارخانه داری ثروتمند شوید یا جنرال ارتش شوید

    میتوانید ریبس یک حزب شوید و تمام سیاست کشور را در دست بگیرید




    اگر بدنبال یک جا برای نشان دادن توانایی خود می گردید

    اگر فکر میکنید می توانید یک کشور را اداره کنید

    اگر فکر می کنید میتوانید ایران به قدرتی بزرگ در جهان تبدیل کنید

    اگر فکر می کنید از لحاظ اقتصادی حرفه ای هستید

    اگر روز نامه نگار قابلی هستید

    اگر یک فرمانده ی نظامی هستید

    اگر به فکر پیشرفت زبان انگلیسی خود هستید

    اگر جاسوسی را دوست دارید

    نزد ما بیایید ایران مجازی نیازمند یاری شماست





    تاکید می شود که یا ساکن فارس و یا اصفهان شوید چون فقط این دوشهر بیمارستان دارند
    که شاید بگید چرا همه جا ندارد که در جواب باید گفت که گرونه!بعدا متوجه می شوید!
    نکته دیگر این است پس از ساختن ایمیل حتما ایمیلتون رو چک کنید و تایید کنین



    برای دیدن آموزش کامل بازی اینجا کلیک کنید



    برای ثبت نام بر روی عکس زیر کلیک کنید





    مراحل عضویت


    روی   Become citizen   کلیک کنید



    1. یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید این نام کاربری قابل تغییر نیست
    2. برای خود یک پسوورد انتخاب کنید. حداقل 6 حرف داشته باشد
    3. کشوری را که می خواهید در آن ساکن شوید انتخاب کنید. کشور ایران را بزنید
    4. استان محل سکونت خود را مشخص کنید(یا فارس و یا اصفهان)



    5. ایمیل خود را وارد کنید
    6. تاریخ تولد خود را وارد کنید
    7. جنسیت خود در بازی را مشخص کنید



    حال یک ایمیل جهت فعال کردن شهروند شما به آدرستان ارسال می شود که با کلیک بر روی لینک داخل آن می توانید وارد قسمت اطلاعات شهروند خود شوید.




    ممنون
    منتظر شما هستیم


     نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در سه شنبه 89/1/24 و ساعت 5:30 عصر | نظرات دیگران()
    سیدحسین سبطی در گفت‌وگو با فارس خبر داد؛
    طرح تحول اقتصادی موضوع گفت‌وگوی امشب رئیس جمهور در شبکه یک

    تهیه کننده برنامه تلویزیونی «بدون حاشیه» گفت: بررسی کامل تمام محورهای طرح تحول اقتصادی از جمله مباحث امشب در گفت‌وگو با رئیس جمهور است.


    سید حسین سبطی : برنامه بدون‌حاشیه همیشه در روزهای دوشنبه ساعت 22:45 به روی آنتن می‌رود ولی این هفته استثنائاْ امروز سه شنبه و پس از خبر ساعت 21 شبکه یک پخش خواهد شد.
    وی درباره محور سوالات مد نظر این برنامه که امشب با حضور محمود احمدی‌نژاد پخش خواهد شد، اظهارداشت: برنامه بدون‌حاشیه کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است و همین‌طور که پیداست، محور سوالات ما پیرامون مسائل اقتصادی خواهد بود. طرح تحول اقتصادی از 7 محور برخوردار است که یکی از آنها طرح هدف‌مند کردن یارانه‌هاست و بیشتر از سایر محورها رسانه‌ای شده است.
    سبطی ادامه داد: اما ما قصد داریم در برنامه امشب همه این محورها را مورد توجه قرار دهیم. البته یکسری از سوالات مطرح شده و یکسری هم از دل پاسخ‌های رئیس جمهور درخواهد آمد.
    تهیه کننده برنامه زنده بدون حاشیه تصریح کرد: بحث مسکن مهر و نتایج آن، مسائل بین‌المللی، خبرهای مربوط به جشن هسته‌ای، نتایج سفرهای استانی در دور جدید، رویکرد دولت در سال همت مضاعف و کار مضاعف و ... نیز از جمله مواردی است که سوالاتی درباره آنها مطرح شده است.
    وی درباره میزان برنامه و این که آیا زمان اختصاص شده برای پاسخ‌گویی رئیس جمهور کافی خواهد بود؟ پاسخ داد:‌ این مساله به مدیریت زمان برمی‌گردد و تلاش می‌کنیم تا از وقت بهره لازم را ببریم



     نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در سه شنبه 89/1/24 و ساعت 5:24 عصر | نظرات دیگران()
    سردار وحیدی در همایش تجلیل از اسطوره‌های ارتش؛
    سیا می‌گوید ایران توان صادرات موشک بالستیک را دارد

     وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اظهار داشت: اسناد سیا می‌گوید ایران توان صادرات موشک بالستیک را به دیگر کشورها دارد.


     سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در چهارمین همایش تجلیل از اسطوره‌های ارتش که صبح امروز سه‌شنبه برگزار شد ضمن تبریک فرار سیدن هفته ارتش، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی است که در خدمت یگانه نظام بر حق دنیای کنونی و ارتش منحصر به فرد است.
    وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در خدمت حق و حقانیت و مکتب اهل بیت است و امروز تحت فرماندهی نائب امام زمان انجام ماموریت می‌کند و وجود شهدای بزرگ در ارتش نشانگر عمق و جوهر ارتش است.
    وحیدی در بخش دیگری از سخنانش، تصریح کرد: دفاع مقدس ما یک پیکار و جنگ معمولی نبود بلکه ظهور همه توانمندی‌های ایمانی بود که می‌تواند در یک برهه تاریخی از یک جمع انسانی بروز کند و نشان دهنده پیروزی معنویت بر مادیت بوده است.
    وی با بیان اینکه در نگاه و مکتب ما پیشکسوت جای بسیار ارزشمندی دارد، گفت: گردان 144 و فرمانده دلیر آن امیر شاهین راد از افرادی هستند که در صف مقدمه جنگ بوده‌اند و زیر باران آتش دشمن با شهامت ایستادگی کردند و این افتخار بزرگی است برای افرادی که اکنون در ارتش هستند.
    وزیر دفاع ادامه داد: ارتش با تمام قوا و اسلحه به دست در مقابل همه دشمنان ایستاده است و چه چیز بالاتر از این برای رزمنده‌ای است که در مقابل بدترین دشمنان بایستد.
    وی افزود: امروز دشمنان کینه توز ایران و بلکه مذهب‌مان تصور اندک تزلزلی را بر پیکره عظیم این نظام نمی‌توانند به خود راه دهند و دشمن آنچنان در مقابل اراده قوی این نظام و مردم و حافظان حدود آن یعنی ارتش و نیروهای مسلح به زانو در آمده است که خود اعتراف می‌کند نمی‌توانیم علیه این مردم عملیات نظامی انجام دهیم.
    وحیدی ادامه داد: دشمنان اعلام می‌کنند که ما در سیاست هسته‌ای ایران باز دارندگی هسته‌ای را بکار می‌گیرم که نشان از خباثت و جنایتشان دارد. همان‌های که در دنیا می‌گویند ما مظهر دموکراسی هستیم ملتی را به خاطر اینکه بر اعتقاداتش ایستاده به بازدارندگی هسته‌ای تهدید می‌کنند. البته این نشان از ضعف قدرت است. زیرا بازدارندگی هسته‌ای برای زمان گذشته بوده است.
    وزیر دفاع تصریح کرد: آنها که مدعی هستند برترین سلاح‌ها را به لحاظ دقت و عملکرد دارند در برابر این اراده آنچنان ضعیف می‌شوند که اینچنین حرف می‌‌زنند آنها دنیا را مملو کرده‌اند از امکانات هسته‌ای و به عنوان مثال 2 هزار و 100 تن مواد هسته‌ای که می‌توانند با 120 هزار بمب اتم را درست کنند در اختیار دارند. آنها این همه بمب را برای چه می‌خواهند این نشان از قدرتمندتر شدن جمهوری اسلامی ایران و ضعیف تر شدن دشمنان ما است.
    وحیدی ادامه داد: دشمنان قبل از انقلاب فکر می‌کردند با ارتش ایران ژاندارم منطقه می‌شوند ولی با دیدن جریان لویزان دیدار نیروی هوایی با امام (ره) و کودتای 21 بهمن در هم شکستند و از آن به بعد هم در سیاست‌هایشان در منطقه مانند سیاست مهار دو جانبه و سیاست مشت آهنین شکست خوردند.
    وزیر دفاع افزود: امروز اسناد سیا می‌گویند جمهوری اسلامی ایران در توان تولید موشک بالستیک نه تنها خود کفا شده بلکه توان صادرات آن را هم دارد. البته اصول اساسی جمهوری اسلامی صلح عدالت و امنیت است.
    وحیدی با اشاره به اشغال عراق و افغانستان توسط نیروهای آمریکایی و فرا منطقه‌ای، گفت: همان کسانی که دنیا را اشغال کرده‌اند ایران را به اشغالگری محکوم می‌کنند و یک میلیون و 400 هزار کشته در عراق محصول حضور آنان در منطقه است.
    وی افزود: حضور فرماندهان و متخصصان نظامی در نیروهای مسلح ایران موازنه استراتژیک را در سطح جهان شکل داده است. جمهوری اسلامی ایران موازنه استراتژیک را به گونه‌ای شکل داده که دشمن در بن بست عجیبی گیر کرده است و جمهوری اسلامی ایران جز معدود کشورهای است که بر اساس دکترین و سیاست‌های خود عمل می‌کند.



     نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در سه شنبه 89/1/24 و ساعت 5:23 عصر | نظرات دیگران()
    سید مسعود میرکاظمی طی مطلبی به عنوان "روی به سوی آینده با شکوه تر " به ارائه دیدگاه خود پرداخته و از تلاش همه سویه برای رفع کاستی‌ها صنعت نفت خبر داده است.

     به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت سید مسعود میرکاظمی وزیر نفت دولت دهم طی مطلبی به عنوان "روی به سوی آینده با شکوه تر " به ارائه دیدگاه خود پرداخته که در این مطلب آورده است: سالی دیگر از سال‌های توأم با عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در حالی پشت سر می‌گذاریم که سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نیز با سربلندی و افتخار سپری شد.
    سالی که گذشت در پرتو عنایات خداوند قادر و در در سایه همت و عزم مجدانه کارکنان صدیق و مدیران سختکوش، سالی آکنده از امید و گشایش فضایی مطلوب و چشم‌اندازی روشن در قلمرو صنعت نفت بود و بخش دیگری از برنامه‌ها و طرح‌های نوین وزارت نفت آغاز شد، آن‌گونه که به اتکای طرح و برنامه ‌هایی که در این سال آماده و نهایی شده است می‌توان شاهد فصلی امیدآفرین برای تحقق هدف‌های مقدسی بود که در پیش رو داریم.
    به فضل الهی و در سال جدید در دوران دولت دهم به اعتبار تلاش همه سویه برای رفع کاستی‌ها، صنعت نفت میهن اسلامی می‌رود تا در قالب نظامی نوین منطبق با مسوولیت واقعی خود عمل کند. در چنین شرایطی است که باید همکاران محترم در همه سطوح با آگاهی از نقش کارآمد و خطیر صنعت نفت به عنوان پیشران اقتصاد کشور و با وقوف کامل از مسوولیت‌های محوله و مؤثر خود، درصدد باشند تا پرچم پیشرفت و تعالی صنعت نفت را در عرصه‌های بین‌المللی همچنان در اهتزاز نگهدارند.
    تشریح همه جانبه دستاوردهای درخشان وزارت نفت در سالی که گذشت و با تلاش چشمگیر و همت والای کارکنان شریف در شرکت ملی نفت، شرکت ملی گاز، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت ملی صنایع پتروشمی و سایر سازمان‌ها و موسسات تابعه حاصل گردیده است، مستلزم فرصتی مناسب است.
    اکنون پیشرفت متوازن و توسعه پایدار صنعت نفت، اجتناب ناپذیر و افزایش عملکرد و رشد فعالیت‌های توسعه‌ای متوقف شدنی نیست، مسوولیت و رسالت مهمی که در مجموعه وزارت نفت به همه ما واگذار شده است، تلاش مجدانه و خالصانه برای تحقق این هدف متعالی است و دستیابی به این هدف با استفاده از منابع انسانی مومن، کارآمد، خلاق، مسوولیت‌پذیر و ارتقای مستمر دانش و مهارت‌های تخصصی میسر است.
    سال 1389 با رخداد دیگری در عرصه میهن اسلامی همراه است که می‌تواند در روند برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های توسعه ای وزارت نفت به گونه‌ای قابل ملاحظه تأثیرگذار باشد و آن اغاز برنامه پنجم توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی کشور و اجرای طرح هدفمندی یارانه‌های انرژی می‌باشد.
    در چنین شرایطی، تداوم موفقیت در صنعت نفت، مستلزم ارتقای توان عملیات بهره‌گیری بهینه از سرمایه‌ها و منابع، اتخاذ مناسب‌ترین سیاست‌ها و روش‌های اجرایی، اشاعه فرهنگ اصلاح الگوی مصرف فرآورده‌های نفتی و اعمال مدیریت و کنترل منطقی آن، افزایش بهره وری، ارتقای دانش و مهارت‌های فردی و جمعی، ارائه خدمات با کیفیت مناسب به آحاد جامعه، حضور فعال در عرصه‌های بین‌المللی، شفافیت در عملکرد، تسریع در برنامه‌های عملیاتی و بهبود فرایند امور اجرای و اداری می‌باشد. خوشبختانه با وجود کارکنان تلاشگر و شریف صنعت نفت می‌توانیم امیدوار باشیم در سال جدید در تحقق اهداف تعین شده به افق‌های مطلوب‌تری دست یابیم.
    و اکنون در آستانه سال 1389، صنعت نفت کشور با جانمایه‌ها و تجارب گرانبها رو به سوی آینده‌ای روشت‌تر و باشکوه‌تر قرار دارد و امید آن داریم در سال جدید وزارت نفت نیز با عمز و تلاش فراگیر و مضاعف شما عزیزان، دوشادوش همه آحاد ملت بزگوار ایران همسو با اهداف سند چشم‌انداز توسعه 20 ساله و برنامه پنجم توسعه به هموارسازی راهی بپردازد که کاروان توسعه و پیشرفت ایران سالامی در عرصه‌های بین‌المللی قصد عبور از آن را دارد.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در سه شنبه 89/1/17 و ساعت 3:12 عصر | نظرات دیگران()
     رئیس جمهور با بیان اینکه مردم باید بازار را کنترل کنند، خاطر‌نشان کرد: وظیفه قانونی کنترل بازار به عهده دولت است.

    به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از فعالان تنظیم بازار نوروز 89 ضمن تبریک مجدد سال نو اظهار داشت: دنیا بداند که نوروز 89 بسیار پرشور‌تر، پرنشاط‌تر و با صفا‌تر برای ملت ایران بود و ملت ایران در نوروز 89 سرشار از امید، نشاط، طراوت و مهرورزی بود.
    وی افزود: همه کسانی که رفتار ملت ایران را در نوروز از نزدیک دیدند، به این نکته اذعان دارند که نوروز، روز شادمانی، به هم پیوستگی، امید و نشاط ملت ایران بود و تقریباً همه مردم زندگی را نو کردند و یک تولد جدیدی اتفاق افتاد.
    رئیس‌جمهور رموزی را در نوروز نهفته دانست و یکی از این رمزها را این گونه بیان کرد که همه دلتنگی‌ها، نوسانات، فراز و نشیب‌ها، غم‌ها و قصه‌ها، تندی‌ها و کندی‌ها و بدی‌ها یکباره از ذهن و دل یک ملت پاک می‌شود و جای آن را محبت، مهربانی، عشق و امید می‌گیرد.
    احمدی‌نژاد سال گذشته را سرشار از پیروزی‌های بزرگ برای ملت ایران عنوان کرد و ادامه داد: انتظار این بود که بهار 89 با یک فضای بهتر و صمیمی‌تر در کشور آغاز شود و خوشبختانه چنین شد.
    وی با اشاره به 120 میلیون سفر در نوروز 89 این موضوع را یک رکورد بسیار بالا ذکر کرد و گفت: سفر نشانه شادابی، امید، عزم و طراوت یک ملت است؛ اگرچه بخشی از مردم به دلایل گوناگون نتوانستند به سفر بروند.
    رئیس‌جمهور با بیان اینکه جمعی از مردم به لحاظ مادی امکان سفر نداشتند ابراز امیدواری کرد که خداوند در طول سال 89 سرنوشت را به گونه‌ای رقم بزند که در ابتدای سال 90 همه ملت ایران از طبیعت زیبا و فضای کشور برای سفر استفاده کنند.
    احمدی‌نژاد تصریح کرد: جمعی دیگر نیز از جمله دست‌اندرکاران تنظیم بازار در خدمت مردم بودند که به مسافرت نرفتند و استراحت نکردند تا به مردم عزیز خدمت کنند و زمینه را به گونه‌ای فراهم کنند که مردم حداکثر بهره را از تعطیلات ببرند.

    * بسیاری از کالاها با قیمتی معادل یا کمتر از قیمت پایان سال 83 توزیع شد

    وی با بیان اینکه در تنظیم بازار اتفاق بزرگی افتاد، یادآور شد: بسیاری از کالاهایی که به تنظیم بازار آمد، قیمت آنها معادل و کمتر از قیمت 5 سال قبل یعنی پایان 83 بود و این یک کار بزرگ است که حاصل همدلی و همراهی بخش‌های گوناگون بود.
    رئیس‌جمهور با اشاره به وجود چند بخش مهم در کشور، تولید را یکی از این بخش‌ها برشمرد و خاطر‌نشان کرد: یک ملت بدون تولید نمی‌تواند ادامه حیات دهد، چراکه‌ اقتصاد کشور بر پایه تولید است و اگر خدمتی نیز باشد بر پایه تولید صورت می‌گیرد، بنابراین هر برنامه‌ای که تنظیم می‌شود باید به گونه‌ای باشد که تولید‌کننده با نشاط و فضای تولید، سازنده و رو به جلو باشد.

    * 150 میلیون نفر می‌توانند در ایران در کمال رفاه و آسایش زندگی کنند

    احمدی‌نژاد ظرفیت‌های ایران را عظیم خواند و تأکید کرد: در همین ایران با همین سرزمین حداقل 150 میلیون نفر می‌توانند در کمال رفاه و آسایش زندگی کنند در حالی که الان نصف این جمعیت را داریم.
    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در سه شنبه 89/1/17 و ساعت 3:11 عصر | نظرات دیگران()
    نصرالله گفت آمریکا و اسرائیل در حوادث اخیر مغلوب بصیرت آیت‌الله خامنه‌ای شدند

    کعبی گفت: نصرالله با اشاره به حوادث بعد از انتخابات ایران گفت نباید فراموش کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی در حوادث بعد از انتخابات مغلوب بصیرت و ایمان آیت‌الله خامنه‌ای شدند و این افتخاری برای جهان اسلام بود.


    حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به سفر اخیرش به کشور لبنان اشاره کرد و در خصوص این سفر گفت: در سفری که به لبنان داشتم با آقای سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل و برخی از دانشجویان و جوانان حزب‌الله دیدار داشتم.
    وی در ادامه به دیدار دو ساعته‌اش با سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: آقای نصرالله از بنده خواستند که آخرین وضعیت حوزه علمیه قم و وضعیت علمی، فرهنگی و سیاسی کشورمان را برای ایشان تشریح کنم و بنده نیز گزارشی را در این خصوص به ایشان ارائه کردم.
    کعبی در ادامه با بیان اینکه سیدحسن نصرالله در این دیدار از ابعاد شخصیتی و معنوی شهید مغنیه یاد کرده و به آمادگی حزب‌الله در مقابل هر گونه تجاوز دشمن تاکید کردند، گفت: سیدحسن نصرالله گفت که حزب‌الله گرچه مغنیه را از دست داده است اما حزب الله همچون مغنیه هزاران دارد که آماده‌اند جان خود را فدای اعتقادات و اسلام کنند.
    عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان با رژیم اشغالگر قدس، گفت: سیدحسن‌نصرالله تاکید کردند که بدون رهنمودهای راهگشای آیت‌الله خامنه‌ای پیروزی در جنگ 33 روزه ممکن نبود چرا که ایشان با رهنمودها و توصیه‌های خردمندانه حزب‌الله را به سمت پیروزی در مقابل رژیم صهیونیستی هدایت کردند.
    آیت‌الله کعبی در ادامه گفت که سیدحسن نصرالله تاکید کرده‌اند که مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین جهان کلیدی‌ترین نقش را در جهان اسلام ایفا می‌کند و ایشان محور کلیدی جهان اسلام هستند.
    وی افزود: سیدحسن نصرالله ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه حزب‌الله از مقام معظم رهبری به حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم در ایران اشاره و گفت که برای حزب‌الله تنها نقش و جایگاه مقام معظم رهبری به عنوان محور جهان اسلام و جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام مهم بود؛ بر همین اساس بود که حزب‌الله آمادگی خود را برای هر گونه کمک به جمهوری اسلامی اعلام کرد، البته نباید فراموش کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی در حوادث بعد از انتخابات مغلوب بصیرت و ایمان آیت‌الله خامنه‌ای شدند و این افتخاری برای جهان اسلام بود.
    عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: آقای سیدحسن نصرالله تاکید داشتند که باید جایگاه ولایت فقیه در جهان اسلام بیشتر از این تبیین شود چرا که مشکلات امروز جهان اسلام به دلیل عدم تبیین واقعی و صحیح به جایگاه ولایت فقیه ناشی شده است.
    کعبی افزود: سیدحسن نصرالله به دیدار اخیرش با احمدی‌نژاد و بشار اسد اشاره کرد و گفت که در صورت اشتباه رژیم صهیونیستی قطعا حزب‌الله به کمک خداوند کار این رژیم را یکسره خواهد کرد و هر گونه تجاوز به حزب‌الله با شکست مسلم متجاوز همراه خواهد شد.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در سه شنبه 89/1/17 و ساعت 3:11 عصر | نظرات دیگران()
    مدیر مسئول روزنامه توقیف شده اعتماد گفت: پرونده روزنامه اعتماد در حال طی مراحل قانونی است و هنوز طی مراحل قضایی آن پایان نیافته است.

    الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه توقیف شده اعتماد در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت: روزنامه اعتماد هنوز رفع توقیف نشده است.
    وی افزود: در حال حاضر پرونده این روزنامه در حال طی مراحل قضایی برای رفع توقیف است.
    خبر عدم رفع توقیف روزنامه اعتماد از سوی مدیر مسئول این روزنامه در حالی است که برخی سایت‌ها اعلام کرده‌اند روزنامه اعتماد رفع توقیف شده است ولی برخی فشار ها از ناحیه دولت برای عدم رفع توقیف این روزنامه به قوه قضائیه موجب عدم ابلاغ این حکم شده است



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در سه شنبه 89/1/17 و ساعت 3:10 عصر | نظرات دیگران()
     
    موشک‌های ایران با شلیک نخستین موشک غرب، قلب تل‌آویو را هدف می‌گیرند

    جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن اگر بخت خود را امتحان کند و یک موشک به سمت ایران پرتاب کند، هنوز گرد و خاکش تمام نشده، گرد و خاک موشک‌های ما از قلب تل‌آویو بلند می‌شود.


     حجت‌الاسلام والمسلمین مجنبی ذوالنور دوشنبه شب در نشست بصیرت که در مسجد اهل بیت(ع) قم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: برخی افراد بصیرت را چشم می‌دانند و برخی‌ها بصیرت را یک تخصص می‌دانند و این در حالی است که هیچ یک از این معانی برای بصیرت درست نیست.
    وی با بیان اینکه ممکن است کسی مجتهد باشد ولی فاقد بصیرت باشد، تصریح کرد: پیچیدگی‌های زمان ما به نحوی است که هر کسی که دفتری داشته باشد، نمیتواند درباره هر موضوعی صحبت کند، امروز هیچ مورد فرهنگی پیدا نمی‌کنیم که رنگ و بوی سیاسی نداشته باشد بنابراین هرکسی در هر جایگاهی که قرار دارد باید دارای یک بصیرت کامل باشد.
    جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در نظام اسلامی برج مراقبت جایگاه ولایت و رهبری است، تصریح کرد: بسیاری از جریانات است که مانند دمل‌های نرسیده است ولی رهبری از عقبه آن خبر دارند، اگر سمت فکری رهبری به یک سمت خاصی است ما نباید به دنبال دلیل روشن برای آن باشیم.
    وی ادامه داد: در بسیاری از حوادث خیلی از خواص ما که دارای علم بسیاری بودند در پرتگاه فتنه دچار لغزش شدند، ولی یک پیرمرد روستایی چون هدف را می‌شناسد و رگه‌های انحراف را تشخیص می‌دهد دچار لغزش نشده است.
    وی بیان داشت: یک دوره در زمان انقلاب است که اگر یک آیت‌الله العظمی مقابل امام بایستد به او مهر ساواکی بودن می‌زنند و یک زمان در دوران جنگ قرار داریم که عده‌ای می‌گفتند امام(ره) باید در قیامت پاسخگو باشد و این به دلیل محدود بودن افق دید آنهاست.
    ذوالنور با بیان اینکه اگر بینش و بصیرت امام(ره) و لبیک مردمی که بصیر بودند، نبود دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی به اهداف خود دست می‌یافت، بیان داشت: پیروی مردم از امام خمینی(ره) به نحوی بود که فاصله بین امام(ره) و مردم ایجاد نشد و اگر این فاصله ایجاد می‌شد، وضعیت ما امروز بدتر از عراق و افغانستان شده بود.
    وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز به هر قله‌ای از پیشرفت‌های جهان نگاه می‌کنیم، ردپایی از دانشمندان ایرانی را مشاهده می‌کنیم.
    وی با بیان اینکه امروز برای دنیا بسیار سنگین است که ایران پیشرفت کند، ادامه داد: آنها می‌دانند که وقتی شما برای فرستادن ماهواره امید به فضا ماهواره‌بر سفیر را ساخته‌اید، یعنی به قدرت بالستیک تبدیل شده‌اید و آنها می‌دانند که اگر بخت خود را امتحان کنند و موشکی به سمت ایران پرتاب کنند، هنوز در حالی که گرد و خاک موشک آنها در هوا وجود دارد، گرد و خاک موشک‌های ایرانی از قلب تلاویو بلند می‌شود.
    جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی افراد تک بعدی هستند، اظهار داشت: ریزش یک امر طبیعی است که البته انقلاب رویش‌های بسیاری داشته است، انقلاب در زمان فتنه بصیرت خاص خود را می‌طلبد که ممکن است نخبگان در آن قفل کنند، ما نباید به افراد دل ببندیم بلکه باید به ملاک‌ها توسل کنیم، اگر کسی با معیار و مبنا حرکت کرد دچار لغزش نمی‌شود.
    وی گفت: بسیاری از ما ولایت را نفهمیدیم و شخص «ولی» را در حد یک وکیل می‌دانیم، اگر افراد معنی «ولی» را می‌دانستند، قائم مقام رهبری تعیین نمی‌کردند، اگر ما مبانی فقها در ارتباط با ولایت را به جامعه منتقل کنیم، نسل جوان مقاله‌های کسی که دریوزگی غرب را می‌کند را به سطل زباله می‌اندازد و هرکسی با سالوسی نمی‌تواند از نسل جوان ما استفاده کند.
    ذوالنور ادامه داد: اگر امروز دشمن از میدان فتنه استفاده می‌کند به دلیل این است که ما بسترها و لوازم جنگ نرم را برای مردم تبیین نکرده‌ایم، همه ما از خواصیم ولی به وظیفه خود به خوبی عمل نکرده‌ایم.
    وی اضافه کرد: جریانات مقابل ما تشکیلاتی عمل می‌کنند، آنها کشته‌سازی می‌کنند، ولی ما نتوانستیم از شهدای خود به درستی استفاده کنیم.
    ذوالنور ادامه داد: اگر برخی خواص به درستی موضع نگرفته‌اند به دلیل چند روز انتخابات نیست، آقای کروبی در اواخر دولت خاتمی در یک مراسمی اعلام کرد که انقلاب از قم شروع شد و پیروز شد و ما اصلاح‌طلبان نیز باید از قم آغاز کنیم، امروز تکلیف بسیاری از مسائل آینده روشن می‌شود.
    وی با بیان اینکه دشمنان ابزارهای بسیاری در دست دارند، گفت: آنها از اینترنت به خوبی استفاده می‌کنند و فیس‌بوکی که در زمان انتخابات در دست این آقایان بود، رئیسش یک یهودی است.
    وی تصریح کرد: ما نتوانستیم از عقبه‌ها خوب استفاده کنیم و نتوانستیم رهبری و زندگی رهبری را به نسل جوان بشناسانیم.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در سه شنبه 89/1/17 و ساعت 3:9 عصر | نظرات دیگران()
    وزیر اطلاعات:
    آزادسازی دیپلمات ایرانی، آمریکا و موساد را متحیر کرد

     وزیر اطلاعات اعلام کرد: اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در آزادسازی دیپلمات ایرانی، آمریکا و موساد را متحیر کرد.


     به نقل از واحد مرکزی خبر حجت الاسلام حیدر مصلحی در جمع خبرنگاران گفت: موساد و سیستم اطلاعاتی آمریکا از گروه رباینده حشمت‌الله عطارزاده حمایت می‌کردند.
    وی با پیچیده خواندن عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در آزادسازی عطارزاده، گفت: این عملیات سیستم اطلاعاتی آمریکا و موساد را متحیر کرد.
    وزیر اطلاعات با بیان اینکه کشورها و نهادهایی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند، در کشورهای اسلامی حضور یافته‌اند، به کشورهای منطقه هشدار داد: این مدعیان دفاع از حقوق بشر موجب ناامنی در منطقه شده‌اند.
    مصلحی افزود: استکبار، آمریکا، موساد و سیستم‌های اطلاعاتی اروپا به بهانه‌های واهی در منطقه حضور یافته‌اند و این حضور جز دامن زدن به ناامنی ، فایده‌ای نداشته است.
    وی با اشاره به اینکه عطارزاده آبان 1387 در پیشاور پاکستان به دست گروهی مسلح ربوده شده بود ، افزود: این گروه مسلح که جمهوری اسلامی به هیچ یک از خواسته‌های آن برای آزاد کردن عطارزاده تن نداد، مورد حمایت آمریکا و موساد بود.
    وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه سیستم‌های اطلاعاتی کشورهای همکار با دستگاه‌های اطلاعاتی فرامنطقه‌ای نمی‌توانند اقدامی برای مقابله با موساد یا سیستم‌های جاسوسی مشابه آن انجام دهند، افزود: پس از ربوده شدن عطارزاده از پاکستان درخواست کردیم برای آزادسازی این دیپلمات ایرانی اقدام کند، اما به دلیل اینکه چنین اتفاقی نیفتاد، وزارت اطلاعات به این سمت رفت که خودش عطارزاده را آزاد کند.
    مصلحی گفت: در یک اقدام پیچیده اطلاعاتی که در زمان مناسب جزئیات بیشتری از آن در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد، این دیپلمات ایرانی آزاد شد.
    وزیر اطلاعات تاکید کرد : پیچیدگی این عملیات به حدی بوده که سیستم اطلاعاتی آمریکا و موساد را متحیر کرده است.
    وی ادامه داد: برادران وزارت اطلاعات با این عملیات پیچیده موفق شدند عطارزاده را به میهن اسلامی بازگردانند.
    وزیر اطلاعات با ابراز تاسف از همراهی دستگاه‌های اطلاعاتی برخی کشورهای منطقه با دستگاه‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با قدرت مقابل توطئه‌ها و ترفندهای اطلاعاتی این دستگاه‌ها می‌ایستد و آنها را خنثی می‌کند.
    مصلحی با تاکید بر اشراف دستگاه اطلاعاتی ایران بر نظام‌های اطلاعاتی فعال در منطقه گفت : کشورهای منطقه و دستگاه امنیتی آنها هشیار باشند که سیستم‌های اطلاعاتی بیگانه به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و برخی دیگر از کشورهای اروپایی حاضر در منطقه قصد خیر ندارند.
    وی با تاکید بر اینکه قصد دستگاه‌های اطلاعاتی بیگانه ایجاد ناامنی در منطقه است، گفت: در حالی که اختلافات مذهبی در آمریکا و اروپا بسیار زیاد است ، دستگاه‌های اطلاعاتی آنها در منطقه ما برادرکشی به راه انداخته‌اند.



     نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در سه شنبه 89/1/10 و ساعت 6:12 عصر | نظرات دیگران()
       1   2      >
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    285 عنوان کتاب از توقیف درآمد
    آب شرب تهران سالم است
    عبدالمالک ریگی سحرگاه امروز اعدام شد
    آنچه احمدی نژاد صادقانه گفت و روز بعد ناسزا شنید!
    خاطرات رحلت امام خمینی(ره) به روایت تصویر
    کروبی مجبور به ترک حرم امام(ره) شد
    روسیه کاری نکند ملت ایران آنها را در صف دشمنان تاریخی خود قرار د
    موسوی در مُشت MI6
    حاشیه ها از بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه بینالمللی کتاب
    شرایط پذیرش بدون آزمون در مقطع ارشد دانشگاه تهران
    حرکت معنادارکاکاوند پس ازآزادی(+عکس)
    جمهوری مجازی
    وجود اسناد مستند دوره هخامنشی برای حقانیت نام خلیج فارس
    اجلاس خلع سلاح تهران، موفقتر از واشنگتن برگزار شد
    برای اولین بار در رزمایش «پیامبر اعظم 5»
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا