سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر گاه مؤمن را ساکت دیدید، بدو نزدیک شوید که حکمت القا می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: جمعه 103 فروردین 31
صالحی نیروگاه اتمی بوشهر در موعد مقرر راه‌اندازی می‌شود

 معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی گفت که روس‌ها با جدیت کامل مشغول انجام مراحل فنی پروژه نیروگاه اتمی بوشهر هستند و در تابستان شاهد راه‌اندازی این نیروگاه خواهیم بود.


علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی گفت که روس‌ها با جدیت کامل مشغول انجام مراحل فنی پروژه نیروگاه اتمی بوشهر هستند و تعللی در این خصوص دیده نمی‌شود.
وی که در واکنش به هشدار کمیسیون انرژی مجلس برای تاخیر در راه‌‌اندازی نیروگاه بوشهر سخن می‌گفت، اظهار داشت: درحال حاضر پروژه به خوبی پیش می‌رود و نیروگاه در موعد مقرر (تابستان) مورد بهره برداری قرار می گیرد و مشکلی در انجام کار نداریم.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در پنج شنبه 89/2/2 و ساعت 1:45 عصر | نظرات دیگران()

    پیشگویی عجیب : 10 روز دیگر در خاورمیانه جنگ خواهد شد

    وی گفته است که در این جنگ کشورهایی چون روسیه ، چین ، ایران ، سوریه ، لبنان ، ترکیه ، عربستان ، اردن و بسیاری از کشورهای اسلامی درگیر خواهند شد و این جنگ مقدمه ای برای جنگ جهانی سوم است
    یک پیشگوی فیلیپینی که بانام مستعار " دوک پونتالانگیت " ادعای پیشگویی حوادث مهم در جهان را دارد، پیشگویی کرده است که جنگی در خاورمیانه در می 2010 ( 10 روز دیگر) روی خواهد داد که به عنوان مقدمه یک جنگ جهانی گسترده تمامی جهان غرب را در برابر اتحاد جهان اسلام و کمونیست درگیر خود خواهد ساخت .
    به گزارش عصر ایران و به نقل از وبلاگ " " Before Its News این پیشگوی فیلیپینی در ماه فوریه سال جاری میلادی ( سه ماه پیش ) پیشگویی کرده بود که جنگی بزرگ در منطقه خاورمیانه( در می 2010- نیمه اردیبهشت 1389) روی خواهد داد که سرنوشت منطقه و جهان را عوض خواهد کرد .

    این پیشگوی فیلیپینی در شرح جدیدی بر این پیشگویی خود ضمن تاکید بر صحت پیشگویی خود جزییات بیشتری از این جنگ را تشریح کرده است .

    وی گفته است که در این جنگ کشورهایی چون روسیه ، چین ، ایران ، سوریه ، لبنان ، ترکیه ، عربستان سعودی ، اردن و بسیاری از کشورهای اسلامی درگیر خواهند شد .

    پونتالانگیت در ادامه ادعاهای خود می گوید که این جنگ مقدمه ای برای جنگ جهانی سوم است و به فاصله 13 هفته پس از آغاز جنگ خاورمیانه جنگ جهانی سوم شعله ور خواهد شد .

    وی مدعی است که پس از این جنگ جهانی ( که روسیه ، چین و جهان اسلام در یک سو و غرب - آمریکای شمالی و اروپا - در سوی دیگر خواهند بود ) غرب به لحاظ اقتصادی و نظامی تضعیف خواهد شد .

    وی مدعی است 13 روز پس از شعله ور شدن و گسترده شدن جنگ در خاورمیانه ، یک بمب هسته ای مهیب در یکی از شهرهای بزرگ ایالات متحده آمریکا منفجر خواهد شد که ویرانی گسترده ای به بار خواهد آورد .

    وی همچنین مدعی شده است که پرزیدنت اوباما ترور خواهد شد و گلوله ای که او را هدف قرار می دهد مسیری " ال مانند " را طی خواهد کرد .

    این پیشگوی مسیحی ادعا کرده است که با مریم مقدس ارتباط دارد و پس از اینکه پیشگویی های او به حقیقت پیوست او نام و هویت واقعی خود را آشکار خواهد کرد .

     

    منبع : نیک صالحی



  • کلمات کلیدی : جنگ
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در پنج شنبه 89/2/2 و ساعت 1:43 عصر | نظرات دیگران()
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    285 عنوان کتاب از توقیف درآمد
    آب شرب تهران سالم است
    عبدالمالک ریگی سحرگاه امروز اعدام شد
    آنچه احمدی نژاد صادقانه گفت و روز بعد ناسزا شنید!
    خاطرات رحلت امام خمینی(ره) به روایت تصویر
    کروبی مجبور به ترک حرم امام(ره) شد
    روسیه کاری نکند ملت ایران آنها را در صف دشمنان تاریخی خود قرار د
    موسوی در مُشت MI6
    حاشیه ها از بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه بینالمللی کتاب
    شرایط پذیرش بدون آزمون در مقطع ارشد دانشگاه تهران
    حرکت معنادارکاکاوند پس ازآزادی(+عکس)
    جمهوری مجازی
    وجود اسناد مستند دوره هخامنشی برای حقانیت نام خلیج فارس
    اجلاس خلع سلاح تهران، موفقتر از واشنگتن برگزار شد
    برای اولین بار در رزمایش «پیامبر اعظم 5»
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا