سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سینه خردمند صندوق راز اوست و گشاده‏رویى دام دوستى و بردبارى گور زشتیهاست . [ یا که فرمود : ] آشتى کردن ، نهان جاى زشتیهاست و آن که از خود خشنود بود ناخشنودان او بسیار شود . [نهج البلاغه]
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

حداکثر ده درصد ظرفیت پذیرش در هریک از رشته‌های کارشناسی ارشد بصورت مازاد به این دستورالعمل اختصاص می‌یابد و پذیرش نهایی پس از اعلام‌نظر پردیس، دانشکده،مرکز، مؤسسه و گروه آموزشی ذیربط‌ صورت‌ می‌پذیرد.

مدیر دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه تهران از چگونگی پذیرش دانشجوی ممتاز دوره کارشناسی این دانشگاه برای مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون شرکت در آزمون سراسری خبرداد.

دکتر سید جلال زرگر در گفت‌وگو با ایسنا،‌ افزود: دانشگاه تهران برای سال تحصیلی90- 89، براساس دستورالعمل مصوب شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه، از میان دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته ورودی سال 85 که به لحاظ میانگین کل، هفت نیمسال گذرانده و جزو ده درصد دانشجویان برتر رشته خود اعم از روزانه و شبانه براساس کلیه پذیرفته‌شدگان دانشگاه در آن رشته در سال ورود باشند و تحصیلات دوره کارشناسی را حداکثر طی هشت نیمسال به پایان برسانند، برای ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد، بدون شرکت در آزمون سراسری دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: در رشته‌هایی که طول دوره کارشناسی آنها براساس برنامه آموزشی 9 نیمسال است، میانگین کل 8 نیمسال گذرانده دانشجویان ملاک عمل خواهد بود و این دسته از دانشجویان باید دوره کارشناسی را حداکثر طی 9 نیمسال به پایان برسانند.

زرگر خاطرنشان کرد: دانشجوی ورودی سال 86 که دوره کارشناسی پیوسته را طی شش نیمسال به پایان برساند و میانگین کل نمرات وی از میانگین کل نمرات شش نیمسال گذرانده شده کلیه دانشجویان هم رشته و هم ورودی وی بیشتر باشد نیز می‌تواند بصورت مازاد بر ظرفیت، مورد پذیرش قرار گیرد.

عضو کمیته کارشناسی شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم، با تأکید براینکه این دستورالعمل ویژه دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه تهران است و به دلیل محدودیت ظرفیت، دانشجویان و دانش آموختگان سایر دانشگاه‌ها را در برنمی‌گیرد، یادآور شد: حداکثر ده درصد ظرفیت پذیرش (تعداد ثبت‌نام‌شدگان نهایی) در هریک از رشته‌های کارشناسی ارشد بصورت مازاد به این دستورالعمل اختصاص می‌یابد و پذیرش نهایی پس از اعلام‌نظر پردیس،دانشکده،مرکز، مؤسسه و گروه آموزشی ذیربط‌ صورت‌ می‌پذیرد.

زرگر خاطرنشان کرد: دانشجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره آموزش پردیس و یا دانشکده محل تحصیل خود مراجعه و از مراجعه به واحدهای ستادی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خودداری کنند.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در شنبه 89/2/18 و ساعت 9:13 عصر | نظرات دیگران()
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    285 عنوان کتاب از توقیف درآمد
    آب شرب تهران سالم است
    عبدالمالک ریگی سحرگاه امروز اعدام شد
    آنچه احمدی نژاد صادقانه گفت و روز بعد ناسزا شنید!
    خاطرات رحلت امام خمینی(ره) به روایت تصویر
    کروبی مجبور به ترک حرم امام(ره) شد
    روسیه کاری نکند ملت ایران آنها را در صف دشمنان تاریخی خود قرار د
    موسوی در مُشت MI6
    حاشیه ها از بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه بینالمللی کتاب
    شرایط پذیرش بدون آزمون در مقطع ارشد دانشگاه تهران
    حرکت معنادارکاکاوند پس ازآزادی(+عکس)
    جمهوری مجازی
    وجود اسناد مستند دوره هخامنشی برای حقانیت نام خلیج فارس
    اجلاس خلع سلاح تهران، موفقتر از واشنگتن برگزار شد
    برای اولین بار در رزمایش «پیامبر اعظم 5»
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا