سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همنشین پادشاه همچون شیر سوار است ، حسرت سوارى او خورند و خود بهتر داند که در چه کار است . [نهج البلاغه]
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9
وزیر بهداشت با تأکید بر سالم بودن آب شرب تهران گفت: گاهی یک حرکت مسئولانه چالش‌هایی هم به دنبال دارد که باید با حداکثر تلاش در این وادی‌ها گام برداریم و بدانیم که گاهی روی لبه تیغ راه می‌رویم.

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت در اجلاس شصت و چهارم روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با بیان این مطلب گفت: بر ما که متولی سلامت هستیم فرض است در امور مربوط به سلامت آب، هوا، خاک، برنج و گندم و سایر موارد مرتبط با سلامت مردم مسئولانه وارد شده و گاهی حتی روی لبه تیغ حرکت کنیم.

وی با تأکید بر سلامت آب شرب تهران افزود: خوشبختانه آب شرب تهران هیچ مشکل میکروبی ندارد و فقط در برخی از مناطق جنوب شهر میزان نیترات آن بالاتر از حد مجاز است که با تمهیدات اندیشیده شده این مشکل هم برطرف خواهد شد.

وی خطاب به اهالی رسانه تأکید کرد: پیش از این هم بر سلامت آب تهران در اکثر مناطق این شهر تأکید کردم و تنها در برخی از مناطق توصیه شد زنان باردار و نوزادان از این آب استفاده نکنند. از اهالی رسانه می‌خواهم در رساندن پیام‌های ما به مردم به عنوان متولیان سلامت آنها دقت عمل بیشتری به خرج داده و بیشتر امانتداری کنند.

وی با اشاره به سوء استفاده دشمنان از سخنان وی در خصوص آلودگی آب در برخی از مناطق تهران با ذکر این نکته که از دشمنان جز دشمنی انتظاری نیست، اظهار داشت: قرار شده است کمیته‌ای در خصوص آب تهران و همچنین برخی از آب های معدنی مطالعات علمی‌تر انجام داده و تا چند روز آینده نتایج آن را به من بدهند که نتایج آن گزارش نیز در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

وحید دستجردی با تأکید بر حضور روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در برنامه‌های قرآنی و دعا در ایام شعبان و رمضان گفت: پخش کردن صدای اذان ظهر از تمام مراکز متعلق به وزارت بهداشت در سطح تهران حداقل کاری است که انجام می‌شود و من از همه روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌خواهم در زمینه‌های معرفتی و قرآنی در این ایام بیشتر تلاش کنند.

وزیر بهداشت از برگزاری کارگاه‌هایی در خصوص «ارتقاء کیفیت درمان و ساماندهی اورژانس ها»، «منشور حقوق بیمار» و «حاکمیت بالینی» در اجلاس شصت و چهارم رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور خبر داد و گفت: از همه رؤسای دانشگاه‌ها می‌خواهم در این کارگاه‌ها حضور جدی داشته باشند و این مباحث را که اهم برنامه‌های آینده وزارت بهداشت است از هم اکنون به صورت جدی دنبال کنند.

شصت و چهارمین اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با سخنان آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری افتتاح شد و در ادامه وزیر امور خارجه به دعوت رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور تحلیل خود را در زمینه سیاست خارجی و وضعیت کنونی دیپلماسی کشور ارائه کرد.

این اجلاس در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شده و تا دو روز ادامه دارد و در آن اساسی‌ترین برنامه‌ها و چالش‌های موجود در حوزه نظام سلامت کشور بحث و بررسی و تصمیم گیری می‌شود.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در جمعه 89/5/1 و ساعت 4:47 عصر | نظرات دیگران()
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    285 عنوان کتاب از توقیف درآمد
    آب شرب تهران سالم است
    عبدالمالک ریگی سحرگاه امروز اعدام شد
    آنچه احمدی نژاد صادقانه گفت و روز بعد ناسزا شنید!
    خاطرات رحلت امام خمینی(ره) به روایت تصویر
    کروبی مجبور به ترک حرم امام(ره) شد
    روسیه کاری نکند ملت ایران آنها را در صف دشمنان تاریخی خود قرار د
    موسوی در مُشت MI6
    حاشیه ها از بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه بینالمللی کتاب
    شرایط پذیرش بدون آزمون در مقطع ارشد دانشگاه تهران
    حرکت معنادارکاکاوند پس ازآزادی(+عکس)
    جمهوری مجازی
    وجود اسناد مستند دوره هخامنشی برای حقانیت نام خلیج فارس
    اجلاس خلع سلاح تهران، موفقتر از واشنگتن برگزار شد
    برای اولین بار در رزمایش «پیامبر اعظم 5»
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا