سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همنشین بى خرد مباش که او کار خود را براى تو آراید و دوست دارد تو را چون خود نماید . [نهج البلاغه]
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 24
ما باختیم و آنها برنده شدند

بخش خبری الف
?? بهمن ????
شبکه " ان. بی.سی" آمریکا در گزارشی از حضور بی سابقه مردم ایران در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضمن اعتراف به باشکوه بودن این راهپیمایی به نقل از طرفداران ضدانقلاب و حامیان سبزها نوشت: ما باختیم و آنها پیروز شدند.

به گزارش الف، در این گزارش آمده است: سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران فرصتی شد تا نظام ایران در برابر مخالفانش قدرت نمایی کند. شمار معترضان براساس اعلام سایتهای مخالف دولت صدها تن بود این در حالی است که در تظاهرات های قبلی شمار معترضان هزاران نفر اعلام شده بود.

خبرنگاران ان بی سی ادامه داد: رسانه های خارجی از جمله شبکه ان. بی.سی اجازه یافتند مراسم روز 22 بهمن در میان آزادی را پوشش بدهند؛ جایی که صدها هزار نفر از مردم ایران برای گرامی داشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گردهم آمده بودند.

خبرنگار ان بی سی نیز مانند دیگر خبرنگاران غربی در تهران، با وجود حضور میلیونی مردم، امروز به دنبال سبزها و معترضان می گشت و به این موضوع بیشتز از اصل مراسم اهمیت داد و گزارش کرد: حضور گسترده نیروهای امنیتی از جمله پلیس ضد شورش و نیروهای موتور سوار در تظاهرات روز پنج شنبه برای متفرق کردن معترضان ضد دولتی که قصد داشتند در سالگرد پیروزی انقلاب ایران تظاهرات کنند، مشهود بود.

یکی از معترضان نیز که خواست نامش فاش نشود در گفتگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که وی تلاش کرد تا به تظاهرات معترضان بپیوندد اما با ناامیدی تظاهرات را ترک کرد. وی گفت: حدودا 300 نفر از معترضان را دیدم. فکر کنم حداکثر 500 نفر بودند. اما هزاران نفر از حامیان نظام در اطراف ما بودند. این بدان معناست که ما باختیم و آنها برنده شدند. آنها ما را شکست دادند. آنها می توانند افراد بیشتری را هم گردهم بیاورند. ما شکست خوردیم.







سایر رسانه های غربی که در تهران خبرنگار دارند نیز یا درباره عظمت راهپیمایی ملی 22بهمن88 سکوت کرده اند و یا تلاش کردند با بزرگنمایی سخنان رئیس جمهور در این مراسم، ذهن بینندگان خود را از موضوع پایان موج سبز و بازگشت هواداران آنها به میان ملت، منحرف کنند.


  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در یکشنبه 88/11/25 و ساعت 7:41 عصر | نظرات دیگران()
    واشنگتن پست: مردم تصاویر "آیت*الله علی خامنه*ای " رهبر ایران را در دست داشتند

     روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در خبری حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را پوشش داد.

    به گزارش فارس، روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست " در گزارشی علیرغم حضور بیش از 5 میلیون تهرانی اعلام کرد که روز پنجشنبه ده*ها هزار نفر از ایرانیان به خیابان*ها سرازیر شدند و 22 بهمن را جشن گرفتند.
    واشنگتن پست اضافه کرد که حاضران در راهپیمایی پرچم*های ایران و تصاویر "آیت*الله علی خامنه*ای " رهبر ایران را در دست داشتند و به سمت میدان آزادی، جایی که تجمع در آنجا برگزار می*شد، حرکت می*کردند.
    این روزنامه آمریکایی در ادامه نوشت که رهبران معترضین از طرفداران خود خواسته* بودند در این راهپیمایی حضور پیدا کنند اما واشنگتن پست نتوانست عدم حضور آشوب*طلبان در راهپیمایی روز 22 بهمن را توجیه کند.
     
    الحیات نوشت که مشارکت شرم*آورمخالفان نظام در راهپیمایی سی*ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که حرکتی که پس از انتخابات خرداد آغاز شده بود، دیگر تمام شده است.
    به نوشته این روزنامه، میلیون*ها نفر در 818 شهر و 4000 روستا در راهپیمائی دیروز شرکت کردند که یک رفراندوم تاریخی برای ملت بود.
    این روزنامه همچنین به نقل از یکی از زنان مخالف نظام نوشت که وی قصد شرکت در اعتراضات را داشت اما با دیدن سیل جمعیت ناامید شده است.
    الحیات به نقل از این زن نوشت: ما حداکثر 500 نفر بودیم اما آنها 10 هزار نفر بودند و این یعنی اینکه آنها پیروز شدند و ما شکست خوردیم


  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در یکشنبه 88/11/25 و ساعت 7:40 عصر | نظرات دیگران()
    به نقل از خبرگزاری شین هوآ، خبرگزاری شین هوآی چین در گزارش امروز خود از حضور میلیونی مردم ایران در سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب ا سلامی خبر داد و افزود، خیل عظیمی از مردم امروز پنج شنبه (11 فوریه) در حالیکه تصاویری از امام خمینی و رهبر انقلاب را دست داشتند، شعارهای ضد آمریکایی- صهیونیستی سر دادند.

    این گزارش شین هوا می افزاید، رئیس جمهوری ایران "محمود احمدی نژاد" نیز در جمع میلیون ها تهرانی که در میدان بزرگ آزادی و خیابان های اطراف جمع شده بودند، ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سیاست های خصمانه غرب در برابر برنامه صلح آمیز هسته ای ایران را محکوم کرد.

    در گزارشی دیگر، خبرگزاری نیوکرالا در هند نیز با بازتاب گسترده سخنرانی محمود احمدی نژاد از تولید اورانیوم 20 درصد غنی شده در ایران خبر داد.

    گفتنی است، خبرگزاری برنامای مالزی نیز با ارائه سخنرانی رئیس جمهور ایران اعلام کرد، سخنرانی امروز احمدی نژاد تاکید مجدد این کشور بر صلح آمیز بودن برنامه های هسته ای ایران و پیشرفت علمی ایران بود.
     
    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در یکشنبه 88/11/25 و ساعت 7:40 عصر | نظرات دیگران()

    حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود
    خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود
     ای که شال سبز را کردی به گردن مسخره
    گردنت را میشکست اینجا اگر عباس بود



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در یکشنبه 88/11/25 و ساعت 7:36 عصر | نظرات دیگران()
    تشییع پیکر حجت الاسلام فاکر در مشهد تشییع پیکر حجت الاسلام فاکر در مشهد تشییع پیکر حجت الاسلام فاکر در مشهد

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در یکشنبه 88/11/25 و ساعت 7:29 عصر | نظرات دیگران()
    راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در تهران راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در تهران  راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در تهران

  • کلمات کلیدی : عکس
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در یکشنبه 88/11/25 و ساعت 7:27 عصر | نظرات دیگران()

    یکی از مراجع تقلید قم گفت: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن یکپارچه در دفاع از نظام اسلامی به پا خاستند.


    آیت‌الله العظمی حسین نوری‌‌همدانی ظهر امروز در دیدار اقشار مختلف مردم از شهرهای رودسر، اهواز، مشهد، بندرعباس و ... در سخنانی با تسلیت ایام ارتحال پیامبر گرامی اسلام و همچنین شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) در سخنانی با اشاره به تلاش‌های پیامبر گرامی اسلام برای تبلیغ دین مبین اسلام تاکید کرد: ایشان ابتدا نسبت به تاسیس امت اسلامی اقدام کردند و این اقدام یکی از مهم‌ترین کارهای حضرت محمد(ص) به شمار می‌رود.
    وی کتاب قرآن مجید معجزه جاویدان پیامبر گرامی اسلام را یکی دیگر از اقدامات مهم پیامبر برشمرد و گفت: پیامبر همچنین نسبت به تشکیل حکومت اسلامی اقدام کردند و این کار یکی از بزرگ‌ترین اقدامات ایشان محسوب می‌شود.
    این مرجع تقلید آوردن دین اسلام را نیز از دیگر کارهای مهم پیامبر(ص) عنوان کرد و افزود: دین مبین اسلام دینی‌ست که برای همه ابعاد زندگی بشر برنامه دارد.
    وی با اشاره به نگرانی پیامبر گرامی اسلام در اواخر عمر با برکت ایشان مبنی بر جلوگیری از بروز انحراف در دین تصریح کرد: پیامبر بر هدایت مردم و حفظ حکومت اسلامی تاکید بسیاری داشتند و این دو وظیفه مهم را به اهل بیت(ع) واگذارکردند.
    آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به حدیث ثقلین گفت: پیامبر گرامی اسلام قرآن و اهل بیت(ع) را در میان مردم به یادگار گذاشته‌اند و فرموده‌اند تا زمانی که مردم با این دو مهم بوده و به آنها تمسک کنند، دچار گمراهی نمی‌شوند.
    وی با اشاره به نقل حدیث ثقلین در کتاب‌های معتبر اهل سنت و شیعیان اظهار داشت: کسی نمی‌تواند صحت این حدیث را انکار کند، پیامبر گرامی اسلام این حدیث را پنج مرتبه تکرار کرده و تاکید داشته‌اند که امت اسلام نباید از آن دو عقب‌تر و یا جلوتر حرکت کنند.
    استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه ما باید در راهی که اهل بیت(ع) ترسیم کرده‌اند، حرکت کنیم، ادامه داد: بعد از پیامبر پیروان دین اسلام دچار انحراف شده و جریان‌ها و فرقه‌های مختلفی به راه افتاد و یکی از این فرقه‌ها که امروز در افغانستان، عراق، پاکستان و عربستان مشغول فعالیت هستند، فرقه باطل و خرافی وهابیت است.
    وی با اشاره به ضرورت وجود حکومت برای مدیریت انسان‌ها بیان داشت: شکل حکومت در مبانی اسلام یک نوع است و در این نوع پیامبر(ص)، امام معصوم و در زمان غیبت امام معصوم(ع) نایب ایشان در راس حکومت قرار دارند.
    آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به خصوصیات کسی که در نظام ولایی نایب امام معصوم(ع) می‌شود، گفت: عدالت، تقوا، تدبیر، تدبر، شجاعت و آگاهی از جمله این خصوصیات است.
    وی با اشاره به استبداد و دیکتاتوری حکومت‌های طاغوت خاطرنشان کرد: امام راحل با دلی به وسعت دریاها و همتی به بلندای کوه‌ها با انقلاب اسلامی ایران به حکومت استبداد پایان دادند و امروز نیز این حکومت پس از ایشان به دست خلف صالحشان یعنی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای واگذار شده است.
    این مرجع تقلید با بیان اینکه آیت‌الله خامنه‌ای فقیهی اسلام شناس، عادل، مدیر و مدبر هستند، افزود: ایشان در طول 20 سال گذشته کشتی جامعه اسلامی ایران را در دریای پرتلاطم به پیش بردند.
    وی با اشاره به اینکه اسلام اجازه نمی‌دهد انسان‌ها در زیر سیطره حکومت طاغوت زندگی کنند، ادامه داد:‌ امروز همه ما وظیفه داریم که از این نظام ولایی پاسداری کنیم، چرا که تاکنون برای حفظ این نظام خون‌های زیادی به زمین ریخته شده است و ما در برابر آن مسئول هستیم.
    آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به تلاش دشمنان مبنی بر ضربه زدن به نظام اسلامی تاکید کرد: آنها ابتدا جنگ تحمیلی را به راه انداختند و امروز نیز با جنگ نرم به افکار و اندیشه‌های مردم حمله‌ور شده‌اند.
    وی با اشاره به اینکه مردم همیشه در برابر توطئه‌های دشمنان با قدرت ایستادگی کرده‌اند، یادآور شد: در نهم دی مردم با خروش خود به دفاع از اسلام و نظام اسلامی پرداختند و در 22 بهمن نیز شاهد بودیم که همه ایران در دفاع از نظام اسلامی ایران به پا خاست.
    استاد حوزه علمیه قم در بخش پایانی سخنان خود بر رفع مشکل گرانی و بیکاری در جامعه تاکید کرد و گفت: مردم جامعه اسلامی باید زندگی مرفهی داشته باشد و دولت نیز باید در این زمینه تلاش کند.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در یکشنبه 88/11/25 و ساعت 7:26 عصر | نظرات دیگران()
    رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم‌صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیل توان نظامی را برای حمله به ایران ندارد.

    به گزارش فارس به نقل از رویترز، "دن حاولتس "، ژنرال ارشد سابق رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل توان نظامی برای حمله به ایران را ندارد.
    وی که در سال 2007 با ریاست ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی خداحافظی کرد، در مصاحبه‌ای تلویزیونی با اشاره به هر گونه حمله نظامی علیه ایران گفت: ما کاری را انجام می‌دهیم که بزرگتر از ما است.
    حالوتس افزود: من معتقدم که اسرائیل نباید خود پرچمدار کل جهان غرب در مواجهه با تهدید ایران کند.
    رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم‌صهیونیستی ادامه داد: من یک فرد گذری و عابر نیستم. من چندین سمت داشته‌ام که سطوح مختلف اطلاعات را در اختیار من قرار می‌دهد.
    وی در خصوص اینکه اسرائیل در صورت شکست تلاشها برای متوقف کردن ایران هسته‌ای چه کاری را باید انجام دهد، گفت: آنگاه ما باید درباره اینکه چگونه این موضوع را مدیریت کنیم، باید فکر کنیم و من چیز زیادی را در این باره نمی‌توانم بگویم.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در یکشنبه 88/11/25 و ساعت 7:26 عصر | نظرات دیگران()
    پیام قدردانی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از حضور شگفتی‌آفرین ملت:
    آیا حضور ده‌ها میلیونی مردم کافی نیست تا فریب‌خوردگان به خود آیند؟
    رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی ضمن قدردانی از ملت ایران به مناسبت حضور شگفتی آفرین در راهپیمایی 22 بهمن، تأکید کردند: آیا حضور دهها میلیون انسان بصیر و پرانگیزه در جشن سی و یک سالگی انقلاب کافی نیست که معاندان و فریب‌خوردگان داخلی را که گاه ریاکارانه دم از "مردم " می ز‌نند، به خود آورد.

    به گزارش خبرگزاری فارس، رهبر انقلاب در پیامی از حضور شگفتی‌آفرین ملت در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند. متن پیام به این شرح است:
    بسم‌الله الرحمن الرحیم
    ملت عظیم‌الشان و شگفتی‌آفرین ایران
    خسته مباد گامهای استوارتان؛ سربلند باد پرچم همت و آزادگیتان. درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی‌همتایتان، که همیشه درلحظه‌ی نیاز، صحنه‌ی رویارویی با بددلان و بدخواهان را عرصه‌ی پیروزی حق میسازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می‌آراید.
    و سپاس از ژرفای دل و جان، آفریننده‌ هستی را که دست قدرت خود را در عزم و ایمان و بصیرت شما نمایان ساخت و در سی و یکمین سالروز تولد جمهوری اسلامی، نیرومندی و سرزندگی این نظام را که بر ایمان و اعتماد به نفس ملتی کهن تکیه زده است، بیش از همیشه به رخ دشمنان کشید.
    آیا سی و یک سال آزمون و خطای چند دولت متکبّر و زورگو کافی نیست که آنان را از خواب غفلت بیدار کند و بیهودگی تلاش برای سیطره بر ایران اسلامی را به آنان تفهیم نماید؟
    آیا حضور دهها میلیون انسان بصیر و پرانگیزه در جشن سی و یکسالگی انقلاب کافی نیست که معاندان و فریب‌خوردگان داخلی را که گاه ریاکارانه دم از "مردم " می‌نند، به خود آورد و راه و خواست مردم را که همان صراط مستقیم اسلام ناب محمدی صلی‌الله علیه و آله و راه امام بزرگوار است،‌ به آنان نشان دهد؟
    دوستان و دشمنان ملت ایران بدانند که این ملت راه خود را شناخته و تصمیم خود را گرفته است و برای رسیدن به قله پیشرفت و سعادت با تکیه بر خدا و اعتماد به قدرتی که خداوند به او بخشیده است هر مانعی را از سر راه بر خواهد داشت.
    کمک و توفیق الهی یار این ملت و دعای حضرت بقیة‌الله ارواحنا فداه پشتیبان آنان باد.
    سید علی خامنه‌ای

     


  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در پنج شنبه 88/11/22 و ساعت 8:12 عصر | نظرات دیگران()

    مرگ بر ضد ولایت فیه

     

    راهپیمائی باشکوه 22 بهمن در تهران 

    راهپیمائی باشکوه 22 بهمن در تهران 

    راهپیمائی باشکوه 22 بهمن در تهران 



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در پنج شنبه 88/11/22 و ساعت 8:2 عصر | نظرات دیگران()
    <      1   2   3   4   5      >
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    285 عنوان کتاب از توقیف درآمد
    آب شرب تهران سالم است
    عبدالمالک ریگی سحرگاه امروز اعدام شد
    آنچه احمدی نژاد صادقانه گفت و روز بعد ناسزا شنید!
    خاطرات رحلت امام خمینی(ره) به روایت تصویر
    کروبی مجبور به ترک حرم امام(ره) شد
    روسیه کاری نکند ملت ایران آنها را در صف دشمنان تاریخی خود قرار د
    موسوی در مُشت MI6
    حاشیه ها از بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه بینالمللی کتاب
    شرایط پذیرش بدون آزمون در مقطع ارشد دانشگاه تهران
    حرکت معنادارکاکاوند پس ازآزادی(+عکس)
    جمهوری مجازی
    وجود اسناد مستند دوره هخامنشی برای حقانیت نام خلیج فارس
    اجلاس خلع سلاح تهران، موفقتر از واشنگتن برگزار شد
    برای اولین بار در رزمایش «پیامبر اعظم 5»
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا