سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی جاهلان، دگرگون شونده و زودْ گسلنده است . [امام علی علیه السلام]
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 24
مشروح گفتگوی تلویزیونی احمدی‌نژاد با مردم

 رئیس‌جمهور در گفتگوی مستقیم تلویزیونی با مردم به تشریح برنامه های دولت درخصوص هدفمندسازی یارانه‌ها و سایر مسائل روز پرداخت.


 محمود احمدی نژاد رئیس جمهور امشب یکشنبه در گفت و گوی مستقیم تلویزیونی با مردم که در شبکه اول سیما انجام شد، ضمن تبریک به مناسب ایام دهه فجر با بیان اینکه صحبت از انقلاب صحبت از انسان و مسیر تکاملی بشیریت است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در یک مقطع گامی در جهت تکامل بشریت برداشت؛ چرا که خدا جهان را آفرید و انسان را در آن قرار داد که انسان با تلاش خود و هدایت الهی در زمین یک زندگی سعادتمند بر پا کند و تجلی اسماء الهی باشد.

 

ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در چهارشنبه 88/11/14 و ساعت 7:29 صبح | نظرات دیگران()

    احمدی‌نژاد تصریح کرد: آنهایی که حقوق ثابت دارند از جمله کارگران، کارمندان، کسبه جز، کشاورزان، تحت پوشش نهادی حمایتی هستند قطعاً یارانه دریافت می‌کنند و جای هیچگونه نگرانی نیست.
    وی با اشاره به اینکه برای کارمندان یارانه را در بودجه پیش‌بینی کردیم، خاطرنشان کرد: برای کارمندان دولت، کارگران کارخانجات، کسبه جز و کشاورزان یارانه پیش‌بینی کردیم و زمانی را اعلام خواهیم کرد که تغییرات صورت گرفته در اموال آنها و یا خانواده‌شان را اعلام کنند.

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در چهارشنبه 88/11/14 و ساعت 7:29 صبح | نظرات دیگران()

    تصاویر دیدار حضرت امام با مردم مشتاق در مدرسه رفاه 

    ادامه مطلب...

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در چهارشنبه 88/11/14 و ساعت 7:27 صبح | نظرات دیگران()
    از زبان حجت‌الاسلام مروی مطرح شد؛
    خاطرات ناگفته از زندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی

     معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در همایش علمی کاربردی تبلیغ خاطرات ناگفته‌ای از زندگی رهبر معظم انقلاب را بیان کرد.


    به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی روز گذشته در همایش علمی کاربردی تبلیغ ویژه اعزام مبلغین دهه فجر و دهه آخر صفر که در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد با بیان برخی از خاطرات ناگفته‌ای از زندگی رهبر معظم انقلاب گفت: چند سال پیش پوتین رئیس جمهور وقت روسیه برای نخستین بار در طول 30 سال انقلاب به ایران سفر کرد و کسانی که وی را می‌شناسند می‌دانند که بسیار چارچوب‌مند و منضبط بر اصول دیپلماسی است اما با این حال چند بار پرسیده بود که دیدار با رهبر جمهوری اسلامی آیا انجام می‌شود یا نه.
    وی ادامه داد: در این دیدار رهبری به نکاتی از تاریخ شوروی و قبل از آن اشاره می‌کنند که برای رئیس جمهور وقت روسیه جدید بوده است، پس از دیدار مسئولین دستگاه دیپلماسی می‌گفتند رفتار وی تغییر کرده بود و شخصا و نه از طریق وزیر خارجه خود به وزیر خارجه وقت کشورمان گفته بود که شما حتما سفری به روسیه داشته باشید تا با هم گفتگو کنیم.
    معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری اضافه کرد: در برگشت به کشور روسیه خبرنگاری از وی درباره نظرش راجع به رهبری ایران می‌پرسد و وی در پاسخ می‌گوید "من مسیح را ندیده‌ام اما تعاریف او را در انجیل شنیده و خوانده‌ام، من مسیح را در رهبری ایران دیدم ".
    وی با نقل خاطره‌ای دیگر از رهبر معظم انقلاب گفت: ما قبل از انقلاب به منزل ایشان رفت و آمد داشتیم، منزل آقا پاتوق بسیاری از طلاب و دانشجویان بود و ما هم زیاد آنجا می‌رفتیم، من می‌توانم شهادت بدهم منزل ایشان هیچ تفاوتی با قبل از انقلاب نکرده است.
    مروی گفت: خود آقا تعریف می‌کردند که خانواده ما یک وقت رفته بودند منزل برخی از مسئولین دیده بودند دور تا دور اتاق پشتی قالیچه‌ای گذاشته‌اند و بعد می‌فرمودند واقعا چه لزومی دارد که خانه پشتی قالیچه‌ای داشته باشد، آیا نمی‌شود با پشتی معمولی زندگی کرد.
    وی در نقل خاطره‌ای دیگر از رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: 13 یا 14 سال قبل یکی از مسئولین که می‌خواست آپارتمانی به قیمت 20 میلیون تومان در تهران بخرد و نامه‌ای به من داد که به دست رهبری برسانم، نامه را که به آقا دادم نگاهی کردند و گفتند واقعا نمی‌شود این خانه را ارزان‌تر بخرد، اصلا چه لزومی دارد منزل 20 میلیون تومانی بگیرد، بعد به من گفتند "می‌ترسم در حکومت و جامعه ما طبقه جدیدی از مرفهین ایجاد شود که به بیت‌المال هم دست اندازی کنند ".
    معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در ادامه گفت: خود آقا می‌گفتند ما در کل خانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده که نگه داشته‌ایم و بقیه خانه موکت است.
    وی اضافه کرد: قبل‌تر دفتر کار رهبری بالا بود و منزلشان طبقه پایین، ایشان تعریف می‌کردند "گاهی من ظهر‌ها پایین می‌رفتم تا یک یا دو ساعتی پیش خانواده باشم و کار را هم انجام دهم به خاطر کمردردی که دارم گفتم یه مبل دو نفره خریدند و آن را بردند منزل شب که رفتم خانه دیدم خانواده مبل را دم در گذاشته‌اند گفتم برای چی این را گذاشتید دم در، خانمم گفت که آقا زندگی ما تا حالا طلبگی بوده این هم به زندگی ما نمی‌خورد، توضیح دادم که این مبل برای کار است که وقتی خانه هستم بتوانم هم کنار شما باشم هم بتوانم به کارها برسم که با کلی اصرار خانواده پذیرفتند ولی گفتند فقط همین یکی را تحمل می کنیم نه بیشتر ".
    وی اضافه کرد: خانواده ما تعریف می‌کردند در مهمانی‌هایی که گاهی خانواده آقا هم حضور دارند خانواده رهبری ساده‌ترین لباس‌ها را به تن دارند و ساده‌ترین لباس را همسر آقا می‌پوشند، خود حضرت آقا هم همواره ساده‌ترین لباس‌ها را به تن می‌کنند و سعی می‌کنند لباس‌ها با کمترین قیمت تهیه شود.
    مروی یادآور شد: آیت‌الله خامنه‌ای به برخی مسئولین تاکید می‌کردند که هدایایی که از خارجی‌ها می‌گیرید و گران قیمت است مال بیت‌المال است نه مال خودتان؛ برای مثال به یکی از معاونین وزرا یک بنز گران قیمت هدیه داده شده بود که آقا گفته بود اینها در برابر هدایایی است که از بیت المال می‌برید پس مال بیت‌المال است، هدایایی هم که به خودشان داده می‌شود را یا به آستان قدس می‌دهند یا پخش می‌کنند.
    وی در ادامه با ذکر خاطره‌ای از مقام معظم رهبری گفت: یک بار یکی از سران عرب چهار یا پنج عبای گران قیمت به آقا داده بود و آقا عباها را به من داده و گفتند این را ببر قم بفروش از پولش 14 و یا 15 عبا بخر بده به طلاب.
    معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری اضافه کرد: چند سال قبل شب عید فطر دفتر بودیم برای استهلال و کار‌های آن، نماز را به امامت ایشان خواندیم بعد از نماز گفتند افطار را برویم منزل ما و ما تعارف کردیم که نه اگرچه تمایل داشتیم که برویم ایشان اصرار کردند که نه بیایید منزل ما، ما هم رفتیم، سر سفره چای بود و نان و پنیر و ظرفی حلوا، ما با این غذا‌ها خودمان را سیر نکردیم که برای غذای اصلی جا داشته باشیم، به اشاره از خادم آقا که پیرمردی است پرسیدیم خبری است گفت نه همین غذاست.
    وی گفت: وقتی آقا رفتند این خادم گفت خانواده آقا رفته‌اند مشهد و برای خانه یک ظرف بزرگ حلوا درست کرده‌اند افطار همین را هر شب می‌خوریم، درباره سحری پرسیدیم گفت "هر شب من یک آبگوشتی برای سحر بار می‌گذارم و سحر با آقا می‌خوریم. "
    مروی با اشاره به دیگر خصوصیات زندگی ساده مقام معظم رهبری تصریح کرد: مسئول حوزه هنری سازمان تبلیغات یک بار تعریف می‌کرد حدود 20 تا 30 جلد کتاب از مجموعه‌هایی که جدید منتشر شده را برای آقا فرستاده است و ایشان بعد از چند ماه کتاب‌ها را در حالی که برای همه آنها حاشیه نوشته بودند، پس فرستادند.
    وی گفت: درس خارج از ایشان خیلی کار می‌برد به انصاف از درس‌های بسیار خوب حوزه هم است، یک بار به آقا عرض کردم آقا دوستان رادیو مایلند درس شما را پخش کنند و درس برخی از مراجع قم را هم پخش می‌کنند، پرسیدند آیا درس همه پخش می‌شود و این امکان برای همه است، گفتم نه مگر رادیو چه‌قدر ظرفیت دارد، بعد گفتند پس من هم نمی‌خواهم پخش شود.



  • کلمات کلیدی : رهبر، زندگی، ایران
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در سه شنبه 88/11/13 و ساعت 10:12 صبح | نظرات دیگران()
    حجت‌الاسلام مصباحی مقدم در پاسخ به فارس:
    محکومیت اعدام 2 تروریست از سوی موسوی و کروبی ادامه قانون گریزی است

     عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به بیانیه جدید موسوی و کروبی که اعدام 2 نفر را محکوم کرده‌اند، افزود: که این محکومیت هیچ ارزشی ندارد و نشان می‌دهد که هنوز این افراد قانون‌گرا نبوده و بر رفتارهای نادرست خود تاکید دارند.


    حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مردم تهران و عضو جامعه روحانیت مبارز که با خبرنگاران پارلمانی فارس و ایرنا در خصوص مواضع اخیر کروبی و موسوی در به رسمیت شناختن دولت و نیز محکومیت اعدام تروریست از سوی آنان گفتگو می‌کرد طی سخنانی اظهار داشت: بیانیه 17 موسوی که در آن اغتشاشگران را مردم خداجوی می‌نامند بیانگر آن است که وی از مواضع خود عدول نکرده و به دنبال نمایش آنان است.
    وی افزود: این اقدام موسوی و کروبی به معنای عدول از مواضعشان نیست بلکه تکرار و مواضع نادرست گذشته‌شان است.
    مصباحی مقدم با بیان اینکه وقتی رئیس جمهوری با رای 24 میلیون نفر پیروز انتخابات می‌شود و شورای نگهبان آن انتخابات را تعیین و سپس رهبر معظم انقلاب حکم رئیس را تنفیذ می‌کند به معنای پایان یافتن ماجراست و این بیانگر تضعیف جایگاه قانونی رئیس جمهور است از این روز مخالفت با چنین واقعیتی تنها مایه استهزاء مخالف از ناحیه عقلای کشور است.
    وی با تاکید بر اینکه به رسمیت شناختن دولت از سوی موسوی و کروبی به معنای عدول از مواضع آنان نیست خاطرنشان کرد: معتقدم این دو فرد در درگاه الهی از خطای بزرگی که مرتکب شده‌اند و هزینه‌های سنگینی که برای نظام اسلامی به بار آوردند باید توبه کنند تا شاید خداوند توبه آنان را بپذیرد.
    عضو شاخص جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد که پس از توبه موسوی و کروبی در درگاه خداوند باید آنان نسبت به اصول نظام جمهوری اسلامی ایران همچون اسلامیت، جمهوریت، قانون اساسی و ولی فقیه زمانه اعلام وفاداری کند تا شاید از این پس با توجه به اقدامات آنان شاهد خسارت‌های بیشتری برای کشور نباشیم.
    عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس محکومیت کروبی و موسوی نسبت به اعدام 2 تروریست را اقدامی بی‌ارزش دانست و گفت: این اقدام آنان نشانگر قانون‌گرا نمودنشان است چرا که محاکمه 2 تروریست در دادگاه صالحه قضایی با حضور وکیل مدافع و رعایت همه جانبه قانون صورت گرفته است.
    وی این اقدام کروبی و موسوی را نشان‌دهنده استمرار آنان برای لجاجت و خطایشان عنوان کرد: مصباحی مقدم در پاسخ به اینکه آیا اینگونه اقدامات موسوی کروبی در راستای ادامه حیات سیاسی آنها نیست، افزود: در این زمینه اگرچه قضاوت روشنی ندارم اما این احتمال وجود دارد که آنان با اینگونه اقدامات به دنبال اعلام موجودیت هستند اما اعلام موجودیتی که به دست استکبار جهانی بهانه می‌دهد و موجب دستاویزی برای مخالفین جمهوری اسلامی در زمینه حقوق بشر می‌شود ارزشی نخواهد داشت.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در یکشنبه 88/11/11 و ساعت 7:30 عصر | نظرات دیگران()
    رئیس قوه قضائیه با تاکید بر قاطعیت در اعمال مجازات‌ها:
    تسریع در اجرای مجازات‌ها باید با رعایت دقیق مقررات شرعی و قانونی باشد

    خبرگزاری فارس: آیت‌الله لاریجانی با تاکید بر قاطعیت در اعمال مجازات‌ها گفت: تسریع در اجرای مجازات‌ها می‌بایستی با رعایت دقیق مقررات شرعی و قانونی باشد.


    به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی قوه قضائیه، آیت‌‌‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی را مایه تجدید حیات اسلام و مسلمین دانست که امواج آن به مرزهای کشور محصور نماند و به سرعت فراگیر شد و تمامی کشورهای اسلامی را درنوردید و مایه امید و الگوی حق‌طلبان جهان گردید.
    وی شخصیت امام خمینی‌(ره) را محصور در رهبری انقلاب اسلامی ایران ندانسته و افزود: رجوع به عالم معنویت در عین سیاست از نقاط قوت امام راحل(ره) بود که در عین رتق و فتق امور هیچگاه از یاد حق و رعایت حدود الهی غافل نبودند و از این باب تذکرات فراوانی به مسئولان وقت دادند و جمع بین ظاهر و باطن و کثرت و جمعیت، مسیر انسان‌های کامل است.
    رئیس قوه قضائیه، نظام جمهوری اسلامی ایران را یادگار امام خمینی(ره) دانست و بر حفظ آن تاکید نموده و اظهار داشت: دستگاه قضایی در برخورد با گروهک‌های محارب که با تلاش مذبوحانه قصد اخلال در امنیت کشور و تزلزل در نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند، قاطعانه برخورد می‌کند و هیچگاه کوتاه نخواهد آمد.
    آیت‌الله آملی لاریجانی با اشاره به اجرای برخی احکام صادره در مورد تعدادی از اعضای گروهک‌های محارب افزود: افرادی که احکام آنان به موقع اجرا در‌آمد کسانی بودند که سلاح به دست گرفته و وابسته به گروهک‌های محارب و تروریست‌ بوده و یا با مواد منفجره دستگیر شده بودند. در تمام مراحل رسیدگی قانون آئین دادرسی کیفری در مورد آنان دقیقا اجرا و رعایت گردید.
    وی خطاب به کسانی که با ایجاد توهم مسامحه در برخورد با متهمین توقع تسریع در رسیدگی برخلاف قوانین را از دستگاه قضایی دارند، تاکید نمودند: برخی افراد علی‌رغم تذکرات قبلی، توقع بیشتر از اجرای قانون را از دستگاه قضایی دارند که این توقعات سیاسی برخلاف شرع و قانون است و ملاک دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده‌های قضایی فقط قوانین موضوعه و شرع مقدس است.
    رئیس قوه قضائیه بار دیگر ضمن سفارش قضات به رعایت انصاف و عدالت در عین قاطعیت و تاکید بر اجرای دقیق قوانین افزود: قضات نباید از برخی کم‌ لطفی‌ها رنجیده خاطر شوند و توهمات سیاسی نباید در رسیدگی‌های قضایی آنان تاثیری داشته باشد چون اگر بی‌گناهی بر اثر تعجیل در رسیدگی مجازات شود عندا... جوابی نخواهیم داشت.
    در ادامه این جلسه ضمن بحث و بررسی پیرامون موضوعات مربوط به حقوق بشر، محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گزارش مبسوطی از آخرین وضعیت حقوق بشر و ابعاد مختلف جهانی آن ارایه نمود.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در یکشنبه 88/11/11 و ساعت 7:30 عصر | نظرات دیگران()
    <      1   2   3   4   5      
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    285 عنوان کتاب از توقیف درآمد
    آب شرب تهران سالم است
    عبدالمالک ریگی سحرگاه امروز اعدام شد
    آنچه احمدی نژاد صادقانه گفت و روز بعد ناسزا شنید!
    خاطرات رحلت امام خمینی(ره) به روایت تصویر
    کروبی مجبور به ترک حرم امام(ره) شد
    روسیه کاری نکند ملت ایران آنها را در صف دشمنان تاریخی خود قرار د
    موسوی در مُشت MI6
    حاشیه ها از بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه بینالمللی کتاب
    شرایط پذیرش بدون آزمون در مقطع ارشد دانشگاه تهران
    حرکت معنادارکاکاوند پس ازآزادی(+عکس)
    جمهوری مجازی
    وجود اسناد مستند دوره هخامنشی برای حقانیت نام خلیج فارس
    اجلاس خلع سلاح تهران، موفقتر از واشنگتن برگزار شد
    برای اولین بار در رزمایش «پیامبر اعظم 5»
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا