سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه دانش انسان افزون شود، بر ادبش افزوده و بیم وی از پرودگارش، دوچندان شود . [امام علی علیه السلام]
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 18

یک عضو جبهه دوم خرداد از برنامه چندین ساله اصلاح طلبان برای ارتباط با آمریکا و نهایی کردن آن در دولت پیروزخود در ‏دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبرداد. ‏

یک عضو جبهه دوم خرداد از برنامه چندین ساله اصلاح طلبان برای ارتباط با آمریکا و نهایی کردن آن در دولت پیروزخود در ‏دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبرداد.‏
این عضو برجسته جریان دوم خرداد که نخواست نامش فاش شود درخصوص سابقه این برنامه گفت:«بحثی ‏در آمریکا مطرح شده بود به نام «کبوتر- باز» که نیروهای شاخه جوانان مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و حتی ‏ملی -مذهبی ها به دنبال این بودند که این طرح در ایران اجرا شود».
وی درتوضیح «طرح کبوتر- باز» گفت که این طرح به دنبال ارتباط با ایرانیان موثر درسطوح مختلف آمریکا با بدنه اصلاح طلبان و ‏نیز ارتباط گیری از طریق آنان با دولت آمریکا بود.
وی در ادامه با بیان اینکه مشارکتی ها و سازمان مجاهدین انقلاب به شدت طی این چند سال به دنبال عملی ساختن این ‏طرح بودند، گفت:«این ها بعد از پایان ریاست جمهوری خاتمی می دانستند تنها حرکتی مهمی که می تواند دراین سال ها ‏اتفاق بیفتد دهمین دوره انتخابات ریاسست جمهوری است. اصلاح طلبان به دنبال این بودند که در آمریکا حامیانی پیدا کنند و ‏در ضمن یک عادی سازی رابطه با آمریکا اتفاق بیافتد این ایرانی ها یی که در آمریکا حضور داشتند باید کبریت بی خطری ‏بودند که نظام به آنها شک نکند و هم بتواند رابطه با آمریکا را هموار کند .»
این عضو جبهه دوم خرداد در ادامه از حضور یکی از فعالان سیاسی آمریکا در ایران به نام«ش» خبرداد و گفت:«این فرد در ‏طراحی هایی که از کد هایی می داد ،می گفت پله پرش اصلاح طلبان برای ارتباط با آمریکا احمدی نژاد و مواضع اوست. ‏مامی خواهیم گفتگوهایی با سران اصلاح طلب و همچنین کلاس های آنان تهیه می کنیم و به آمریکایی ببریم و در آنجا به ‏نمایش بگذاریم و از آمریکایی های حامی ایران نیز تصاویری تهیه و به ایران بیاوریم».
وی درادامه تصریح کرد« این فرد بدنبال این بود که بیشتر فرق اصلاح طلبان با احمدی نژاد را به تصویر ‏بکشد تا این خصومت بین آمریکایی ها واصلاح طلبان کم رنگ تر شود» . 
وی همچنین گفت که هدف سازمان مجاهدین انقلاب و مشارکت این بود که از توان،ظرفیت ،ایده ها و منابع این ایرانی های ‏آمریکایی در ستادها استفاده شده و به عنوان یک پل ارتباطی شرایط تغییر را برای دولتمردان آمریکایی ترسیم و تصویرکنند



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در دوشنبه 88/9/23 و ساعت 10:56 صبح | نظرات دیگران()
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    285 عنوان کتاب از توقیف درآمد
    آب شرب تهران سالم است
    عبدالمالک ریگی سحرگاه امروز اعدام شد
    آنچه احمدی نژاد صادقانه گفت و روز بعد ناسزا شنید!
    خاطرات رحلت امام خمینی(ره) به روایت تصویر
    کروبی مجبور به ترک حرم امام(ره) شد
    روسیه کاری نکند ملت ایران آنها را در صف دشمنان تاریخی خود قرار د
    موسوی در مُشت MI6
    حاشیه ها از بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه بینالمللی کتاب
    شرایط پذیرش بدون آزمون در مقطع ارشد دانشگاه تهران
    حرکت معنادارکاکاوند پس ازآزادی(+عکس)
    جمهوری مجازی
    وجود اسناد مستند دوره هخامنشی برای حقانیت نام خلیج فارس
    اجلاس خلع سلاح تهران، موفقتر از واشنگتن برگزار شد
    برای اولین بار در رزمایش «پیامبر اعظم 5»
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا