سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای علیّ! از ویژگیهای مؤمن آن است که حقیقت را از دشمنش می پذیرد و فرا نمی گیرد جز برای آنکه بداند و نمی داند جز برای آنکه عمل کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14
سید مسعود میرکاظمی طی مطلبی به عنوان "روی به سوی آینده با شکوه تر " به ارائه دیدگاه خود پرداخته و از تلاش همه سویه برای رفع کاستی‌ها صنعت نفت خبر داده است.

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت سید مسعود میرکاظمی وزیر نفت دولت دهم طی مطلبی به عنوان "روی به سوی آینده با شکوه تر " به ارائه دیدگاه خود پرداخته که در این مطلب آورده است: سالی دیگر از سال‌های توأم با عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در حالی پشت سر می‌گذاریم که سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نیز با سربلندی و افتخار سپری شد.
سالی که گذشت در پرتو عنایات خداوند قادر و در در سایه همت و عزم مجدانه کارکنان صدیق و مدیران سختکوش، سالی آکنده از امید و گشایش فضایی مطلوب و چشم‌اندازی روشن در قلمرو صنعت نفت بود و بخش دیگری از برنامه‌ها و طرح‌های نوین وزارت نفت آغاز شد، آن‌گونه که به اتکای طرح و برنامه ‌هایی که در این سال آماده و نهایی شده است می‌توان شاهد فصلی امیدآفرین برای تحقق هدف‌های مقدسی بود که در پیش رو داریم.
به فضل الهی و در سال جدید در دوران دولت دهم به اعتبار تلاش همه سویه برای رفع کاستی‌ها، صنعت نفت میهن اسلامی می‌رود تا در قالب نظامی نوین منطبق با مسوولیت واقعی خود عمل کند. در چنین شرایطی است که باید همکاران محترم در همه سطوح با آگاهی از نقش کارآمد و خطیر صنعت نفت به عنوان پیشران اقتصاد کشور و با وقوف کامل از مسوولیت‌های محوله و مؤثر خود، درصدد باشند تا پرچم پیشرفت و تعالی صنعت نفت را در عرصه‌های بین‌المللی همچنان در اهتزاز نگهدارند.
تشریح همه جانبه دستاوردهای درخشان وزارت نفت در سالی که گذشت و با تلاش چشمگیر و همت والای کارکنان شریف در شرکت ملی نفت، شرکت ملی گاز، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت ملی صنایع پتروشمی و سایر سازمان‌ها و موسسات تابعه حاصل گردیده است، مستلزم فرصتی مناسب است.
اکنون پیشرفت متوازن و توسعه پایدار صنعت نفت، اجتناب ناپذیر و افزایش عملکرد و رشد فعالیت‌های توسعه‌ای متوقف شدنی نیست، مسوولیت و رسالت مهمی که در مجموعه وزارت نفت به همه ما واگذار شده است، تلاش مجدانه و خالصانه برای تحقق این هدف متعالی است و دستیابی به این هدف با استفاده از منابع انسانی مومن، کارآمد، خلاق، مسوولیت‌پذیر و ارتقای مستمر دانش و مهارت‌های تخصصی میسر است.
سال 1389 با رخداد دیگری در عرصه میهن اسلامی همراه است که می‌تواند در روند برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های توسعه ای وزارت نفت به گونه‌ای قابل ملاحظه تأثیرگذار باشد و آن اغاز برنامه پنجم توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی کشور و اجرای طرح هدفمندی یارانه‌های انرژی می‌باشد.
در چنین شرایطی، تداوم موفقیت در صنعت نفت، مستلزم ارتقای توان عملیات بهره‌گیری بهینه از سرمایه‌ها و منابع، اتخاذ مناسب‌ترین سیاست‌ها و روش‌های اجرایی، اشاعه فرهنگ اصلاح الگوی مصرف فرآورده‌های نفتی و اعمال مدیریت و کنترل منطقی آن، افزایش بهره وری، ارتقای دانش و مهارت‌های فردی و جمعی، ارائه خدمات با کیفیت مناسب به آحاد جامعه، حضور فعال در عرصه‌های بین‌المللی، شفافیت در عملکرد، تسریع در برنامه‌های عملیاتی و بهبود فرایند امور اجرای و اداری می‌باشد. خوشبختانه با وجود کارکنان تلاشگر و شریف صنعت نفت می‌توانیم امیدوار باشیم در سال جدید در تحقق اهداف تعین شده به افق‌های مطلوب‌تری دست یابیم.
و اکنون در آستانه سال 1389، صنعت نفت کشور با جانمایه‌ها و تجارب گرانبها رو به سوی آینده‌ای روشت‌تر و باشکوه‌تر قرار دارد و امید آن داریم در سال جدید وزارت نفت نیز با عمز و تلاش فراگیر و مضاعف شما عزیزان، دوشادوش همه آحاد ملت بزگوار ایران همسو با اهداف سند چشم‌انداز توسعه 20 ساله و برنامه پنجم توسعه به هموارسازی راهی بپردازد که کاروان توسعه و پیشرفت ایران سالامی در عرصه‌های بین‌المللی قصد عبور از آن را دارد.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در سه شنبه 89/1/17 و ساعت 3:12 عصر | نظرات دیگران()
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    285 عنوان کتاب از توقیف درآمد
    آب شرب تهران سالم است
    عبدالمالک ریگی سحرگاه امروز اعدام شد
    آنچه احمدی نژاد صادقانه گفت و روز بعد ناسزا شنید!
    خاطرات رحلت امام خمینی(ره) به روایت تصویر
    کروبی مجبور به ترک حرم امام(ره) شد
    روسیه کاری نکند ملت ایران آنها را در صف دشمنان تاریخی خود قرار د
    موسوی در مُشت MI6
    حاشیه ها از بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه بینالمللی کتاب
    شرایط پذیرش بدون آزمون در مقطع ارشد دانشگاه تهران
    حرکت معنادارکاکاوند پس ازآزادی(+عکس)
    جمهوری مجازی
    وجود اسناد مستند دوره هخامنشی برای حقانیت نام خلیج فارس
    اجلاس خلع سلاح تهران، موفقتر از واشنگتن برگزار شد
    برای اولین بار در رزمایش «پیامبر اعظم 5»
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا