سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ساکت باش نه از روی گنگی که سکوت زیور دانشمند و پوشش نادان است . [امام علی علیه السلام]
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15
نصرالله گفت آمریکا و اسرائیل در حوادث اخیر مغلوب بصیرت آیت‌الله خامنه‌ای شدند

کعبی گفت: نصرالله با اشاره به حوادث بعد از انتخابات ایران گفت نباید فراموش کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی در حوادث بعد از انتخابات مغلوب بصیرت و ایمان آیت‌الله خامنه‌ای شدند و این افتخاری برای جهان اسلام بود.


حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به سفر اخیرش به کشور لبنان اشاره کرد و در خصوص این سفر گفت: در سفری که به لبنان داشتم با آقای سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل و برخی از دانشجویان و جوانان حزب‌الله دیدار داشتم.
وی در ادامه به دیدار دو ساعته‌اش با سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: آقای نصرالله از بنده خواستند که آخرین وضعیت حوزه علمیه قم و وضعیت علمی، فرهنگی و سیاسی کشورمان را برای ایشان تشریح کنم و بنده نیز گزارشی را در این خصوص به ایشان ارائه کردم.
کعبی در ادامه با بیان اینکه سیدحسن نصرالله در این دیدار از ابعاد شخصیتی و معنوی شهید مغنیه یاد کرده و به آمادگی حزب‌الله در مقابل هر گونه تجاوز دشمن تاکید کردند، گفت: سیدحسن نصرالله گفت که حزب‌الله گرچه مغنیه را از دست داده است اما حزب الله همچون مغنیه هزاران دارد که آماده‌اند جان خود را فدای اعتقادات و اسلام کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان با رژیم اشغالگر قدس، گفت: سیدحسن‌نصرالله تاکید کردند که بدون رهنمودهای راهگشای آیت‌الله خامنه‌ای پیروزی در جنگ 33 روزه ممکن نبود چرا که ایشان با رهنمودها و توصیه‌های خردمندانه حزب‌الله را به سمت پیروزی در مقابل رژیم صهیونیستی هدایت کردند.
آیت‌الله کعبی در ادامه گفت که سیدحسن نصرالله تاکید کرده‌اند که مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین جهان کلیدی‌ترین نقش را در جهان اسلام ایفا می‌کند و ایشان محور کلیدی جهان اسلام هستند.
وی افزود: سیدحسن نصرالله ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه حزب‌الله از مقام معظم رهبری به حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم در ایران اشاره و گفت که برای حزب‌الله تنها نقش و جایگاه مقام معظم رهبری به عنوان محور جهان اسلام و جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام مهم بود؛ بر همین اساس بود که حزب‌الله آمادگی خود را برای هر گونه کمک به جمهوری اسلامی اعلام کرد، البته نباید فراموش کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی در حوادث بعد از انتخابات مغلوب بصیرت و ایمان آیت‌الله خامنه‌ای شدند و این افتخاری برای جهان اسلام بود.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: آقای سیدحسن نصرالله تاکید داشتند که باید جایگاه ولایت فقیه در جهان اسلام بیشتر از این تبیین شود چرا که مشکلات امروز جهان اسلام به دلیل عدم تبیین واقعی و صحیح به جایگاه ولایت فقیه ناشی شده است.
کعبی افزود: سیدحسن نصرالله به دیدار اخیرش با احمدی‌نژاد و بشار اسد اشاره کرد و گفت که در صورت اشتباه رژیم صهیونیستی قطعا حزب‌الله به کمک خداوند کار این رژیم را یکسره خواهد کرد و هر گونه تجاوز به حزب‌الله با شکست مسلم متجاوز همراه خواهد شد.



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط محمد حسین اصفهانیان در سه شنبه 89/1/17 و ساعت 3:11 عصر | نظرات دیگران()
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    285 عنوان کتاب از توقیف درآمد
    آب شرب تهران سالم است
    عبدالمالک ریگی سحرگاه امروز اعدام شد
    آنچه احمدی نژاد صادقانه گفت و روز بعد ناسزا شنید!
    خاطرات رحلت امام خمینی(ره) به روایت تصویر
    کروبی مجبور به ترک حرم امام(ره) شد
    روسیه کاری نکند ملت ایران آنها را در صف دشمنان تاریخی خود قرار د
    موسوی در مُشت MI6
    حاشیه ها از بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه بینالمللی کتاب
    شرایط پذیرش بدون آزمون در مقطع ارشد دانشگاه تهران
    حرکت معنادارکاکاوند پس ازآزادی(+عکس)
    جمهوری مجازی
    وجود اسناد مستند دوره هخامنشی برای حقانیت نام خلیج فارس
    اجلاس خلع سلاح تهران، موفقتر از واشنگتن برگزار شد
    برای اولین بار در رزمایش «پیامبر اعظم 5»
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا